adexo3
۱۸۷۱۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علاقه فراوان سانچز به فوتبال جزیره

مهاجم تیم آرسنال می‌گوید که از بازی کردن در لیگ برتر انگلیس بی نهایت لذت می‌برد.

خبرگزاری فارس: الکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی پس از ترک بارسلونا به تیم آرسنال آمد و در فصل جاری در جمع توپچی ها به مهره‌ای کلیدی تبدیل شده است.

سانچز در آخرین مصاحبه خود از حضور در لندن ابراز رضایت کرده و می گوید که علاقمند مکتب و فرهنگ باشگاه آرسنال و لیگ برتر انگلیس شده است.

وی در این زمینه تاکید کرد: من برای اولین بار بود که برای بازی به انگلیس آمدم و خیلی زود خودم را با شرایط این کشور و لیگ برتر جزیره وفق دادم. با فرهنگ اینجا آشنا شده ام، اما همچنان به زمان نیاز دارم تا چیزهای جدیدی را در این کشور یاد بگیرم.

مهاجم شیلیایی ادامه داد: دوست دارم که دانش خودم از فوتبال انگلیس را توسعه بدهم و از مکتب آرسنال آگاهی بیشتری کسب کنم اما در مجموع من لیگ برتر انگلیس را دوست دارم.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال این روزها من در جایی فوتبال بازی می کنم که آنها فوتبال را راه اندازی کرده‌اند و این موضوع برایم خوشحال کننده است. در بازی های باشگاهی انگلیس پیش‌بینی یک مسابقه کار بسیار فریبنده ای است چون نتیجه بازی ها را اصلا نمی توان پیش بینی کرد. شما در بازی مقابل هر تیمی، چه ضعیف باشد و چه قوی، نمی توان نتایج را پیش بینی کرد که در هر مسابقه باید مقابل هواداران بی شماری بازی کنید، جایی که فشار زیادی روی بازیکنان داخل میدان است و بازی ها خیلی خیلی فشرده اند و من واقعا چنین جوی در فوتبال را دوست دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج