۱۸۷۷۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سامی خدیرا در یک قدمی شالکه

باشگاه شالکه در یک قدمی جذب سامی خدیرا هافبک دفاعی رئال مادرید است.

خبرگزاری ایسنا: سامی خدیرا چند سالی است که برای رئال مادرید توپ می‌زند. او در دوران ژوزه مورینیو به کهکشانی‌ها پیوست. خدیرا فصل قبل بازی‌های زیادی را به علت آسیب دیدگی از دست داد و حتی حضورش در جام جهانی هم در هاله‌ای از ابهام بود. خبرهایی درباره جدایی او از رئال به گوش می‌رسد. شالکه و بایرن‌مونیخ از جدی‌ترین مشتریان این بازیکن به شمار می آیند.

این ملی پوش 27 ساله تیم ملی آلمان که در فصول گذشته با مصدومیت‌های فراوانی روبرو شده دیگر جایی در اندیشه های کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ندارد و می‌ تواند با قراردادی آزاد در پایان فصل راهی شالکه شود.

کلمنس تونیز مدیرعامل شالکه در این رابطه به بیلد گفت: "بحث‌های ابتدایی انجام شده است. ما باور داریم اوج گیری دوباره خدیرا می‌تواند به ما کمک کند."

سامی خدیرا درباره آینده فوتبالی خود گفت: نمی‌دانم قرار است کجا بازی کنم و شرایطم در رئال چه می‌شود. هنوز فصل نقل و انتقالات نرسیده و نمی‌توان صحبتی درباره آن کرد. بار دیگر به فرم خوبم بازگشتم و اطمینان دارم شانس حضور دوباره در ترکیب به من داده می‌شود. همواره دوست دارم در شرایط سخت رقابتی قرار بگیرم. کروس در ترکیب رئال نمایش خوبی دارد. از حضور او در تیم ما فقط یک نیم فصل می‌گذرد اما تونی خودش را به یک مهره کلیدی در ترکیب بدل کرده است.

هافبک تیم ملی آلمان در ادامه درباره روی کار آمدن کارلو آنچلوتی گفت: ورود آنچلوتی به رئال‌مادرید فصل جدیدی برای این تیم بود. همیشه وقتی مربی جدیدی به تیم می‌آید، فضای تیم را به کلی تغییر می‌دهد. اکنون فضای جدید و فلسفه فوتبالی جدیدی در رئال‌مادرید حکم‌فرما شده است. هنوز از بازی برای رئال‌مادرید احساس غرور می‌کنم و هیجان زیادی دارم تا بازی‌های فصل آینده شروع شود.

خدیرا ادامه داد: هر کس برای رئال‌مادرید بازی می‌کند، برای گرفتن جام تلاش می‌کند. مطمئنم زیر نظر آنچلوتی موفق خواهیم شد. چیزهای زیادی درباره او شنیده‌ام. تیم‌های آنچلوتی همیشه فوتبال خوبی را ارائه می‌کنند؛ مانند پاری سن ژرمن در فصول گذشته.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج