اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۹۵۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاسیاس، رکورددار تعداد بازی در اروپا شد

دروازه بان باشگاه پورتو پرتغال موفق شد بیشترین تعداد بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، تیم های پورتو و چلسی در چهارچوب هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در ورزشگاه دراگائو به مصاف هم رفتند که پورتو موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل چلسی به برتری برسد.

در این دیدار آندره آندره در دقیقه ۳۹ و مایکون ۵۲ برای پورتو گلزنی کردند و تک گل چلسی را هم ویلیان در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

در این دیدار به جز پیروزی پورتو مقابل چلسی، اتفاق مهم دیگری نیز رخ داد که رکوردشکنی ایکر کاسیاس، دروازه بان اسپانیایی پورتو بود. «سنت ایکر» اکنون با ۱۵۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بیشترین تعداد بازی در معتبرترین رقابت باشگاهی دنیا را به نام خودش ثبت کند.

کاسیاس ۳۴ ساله که تابستان جاری رئال مادرید را به مقصد پورتو ترک کرد، نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را در ۱۸ سالگی و در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۹ در تساوی سه بر سه رئال مادرید مقابل المپیاکوس انجام داد.

این دروازه‌بان در نوامبر ۱۹۹۷ و در حالی که فقط ۱۶ سال داشت، به دلیل آسیب دیدگی دو دروازه‌بان دیگر رئال مادرید یعنی بودو ایگنر و سانتیاگو کانیزارس، برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا به تیم نخست آمده بود اما کانیزارس بهبود پیدا کرد و در چهارچوب دروازه قوهای سپید ایستاد تا این فرصت از کاسیاس برای حضور زودتر در ترکیب رئال، گرفته شود.

کاسیاس همچنین در سال های ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ و ۲۰۱۴ موفق شده عنوان قهرمانی در اروپا را به همراه رئال مادرید کسب کند. او در مدت حضور در ترکیب رئال مادرید توانسته بود در ۱۷ فصل پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد که فصل گذشته در آخرین بازی برای رئال مادرید در اروپا، با رکورد ژاوی هرناندس از بارسلونا در ۱۵۱ بازی اروپایی مساوی کرده بود. او اکنون با قرار گرفتن در ترکیب پورتو مقابل چلسی، رکورد ۱۵۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج