adexo3
۲۵۵۴۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هاشمی: استعفای خاکپور بررسی می‌شود

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در مورد استعفای خاکپور قضاوتی نمی‌کنم و طی تماس با کفاشیان و کاشانی قرار است ابتدا موضوع در فدراسیون فو‌تبا‌ل بررسی شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته ملی المپیک گفت: در مورد استعفای خاکپور قضاوتی نمی‌کنم و طی تماس با کفاشیان و کاشانی قرار است ابتدا موضوع در فدراسیون فو‌تبا‌ل بررسی شود.

کیومرث هاشمی در حاشیه رکوردگیری تیم ‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی درباره استعفای خاکپور و دلیل آن نیز گفت: من در این‌باره قضاوت نمی‌کنم و الان چیزی معلوم نیست. طی تماسی که با کاشانی و کفاشیان داشته‌ام قرار است ابتدا آنها موضوع را در فدراسیون فو‌تبا‌ل بررسی کنند و نتایج آن را اعلام کنند. ما هم جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و در مورد آن تصمیم گیری می‌کنیم. البته معلوم نیست که چه مشکلی وجود داشته است. از این رو فکر می‌کنم چون در جریان این برنامه نیستم نمی‌توانم نظری بدهم و پس از نشست‌هایی که با خاکپور خواهم داشت در موردش نظر خواهم داد.

وی درباره مصدومیتی که برای سعید محمدپور پیش آمد و احتمال این که او نیز مسابقات جهانی را از دست بدهد، گفت: به‌ هر‌ حال ورزش قهرمانی همین است و آسیب‌دیدگی‌ نیز در بر دارد. یک نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که یک ماه تا مسابقات جهانی وقت داریم و فکر می‌کنم که ملی‌پوشان ۸۵ - ۹۰ درصد از آمادگی برخوردار هستند و زمانی که وارد مسابقات می‌شوند به ۱۰۰ درصد آمادگی می‌رسند. کادرفنی باید به این بر‌نامه‌ریزی توجه کند و زور و تلاش آخر در مسابقات زده شود و برنامه را بر طبق مسابقات انجام دهند که در رکودرگیری آن مشهود بود.

رییس کمیته ملی المپیک درباره این که با شرایط سهراب مرادی و سعید محمدپور فکر نمی‌کند تیم ‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی کار سختی را در مسابقات جهانی پیش‌رو دارد، گفت: سخت است. آقای مرادی بامداد یکشنبه به مجارستان می‌رود تا جلسه‌ای با تاماش آیان داشته باشد. ما هم مکاتباتی را انجام داده‌ایم اما به‌ هر‌ حال شرایط سخت است، زیرا مقررات جهانی است. سهراب مرادی نیز شایستگی حضور در مسابقات جهانی را دارد. او با وزن نزدیک به ۹۵ کیلوگرم در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رکوردهای خوبی را جابه جا کرد که به راحتی مدال می‌گیرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا بهداد سلیمی می‌تواند نتیجه‌ سال گذشته خود را در مسابقات جهانی جبران کند، خاطر‌ نشان کرد: قطعا بهترین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. البته این را هم بگویم که و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان به آمادگی کامل نرسیده‌اند تا زمان مسابقه به آمادگی لازم می رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج