adexo3
۲۵۵۶۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فریبا:‌ بازی پدیده - استقلال مانند بسکتبال بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار پدیده خراسان - استقلال گفت: با توجه به اینکه توپ روی دروازه‌ها بود، بازی مانند بسکتبال شده بود و تماشاگران از تماشای مسابقه لذت بردند.

خبرگزاری تسنیم: بهتاش فریبا در مورد تساوی یک - یک استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم سرعتی بازی کردند. استقلال پس از گلی که خورد، شیرازه‌اش از هم پاشید و این در شرایطی اتفاق افتاد که در چهار پنج دقیقه ابتدای بازی خوب حمله می‌کرد. استقلال پس از گلی که خورد مجبور شد به توپ سرعت داده و کار پرسینگ را انجام دهد که با این روش به گل هم رسید.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه توپ روی دروازه‌ها بود، بازی مانند بسکتبال شده بود و تماشاگران از تماشای مسابقه لذت بردند. اگر این بازی برنده داشت، می‌توانست بهترین دیدار هفته نام بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد این تیم عنوان کرد: درست است که بازیکنان استقلال دوندگی داشتند، اما ملی‌پوشان این تیم خسته بودند. از طرفی بازیکنان جوان استقلال مانند محسن کریمی و علیرضا رمضانی از بند مصدومیت رهایی نیافته‌اند. در بازی‌های گذشته استقلال، بازیکنان جوان بازی را برای استقلال درآورده بودند و نبود آنها در این بازی محسوس بود.

فریبا تصریح کرد: استقلال شانس آورد که سپاهان به تساوی رسید و در غیر این صورت باید جای خود را در صدر جدول به این تیم می‌داد. استقلال باید امیدوار باشد در دیدارهای آینده ملی‌پوشان به همراه بازیکنان امید و همچنین مصدومانش آمادگی کامل را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج