اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۱۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاسیاس: هیجان در من زنده شده است

سنگربان اسپانیایی پورتو از حضور در این تیم پرتغالی ابراز خوشحالی و تاکید کرد که شور و هیجان با حضور در پورتو در او زنده شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، ایکر کاسیاس بعد از ۱۶ سال حضور در درون دروازه رئال مادرید تصمیم گرفت به فوتبال پرتغال برود و پورتو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

این سنگربان ۳۴ ساله گفت: ۳۴ سال دارم و لحظات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارم. دروازبان باتجربه‌ای هستم و می‌توانم این تجربه زیاد خود را به هم تیمی‌هایم منتقل کنم.

کاسیاس در دیدار پورتو برابر اسپورتینگ براگا که با تساوی بدون گل به پایان رسید در ترکیب اصلی قرار گرفت و نهصدمین بازی خود را تجربه کرد. او گفت: بعد از حضوری ۱۶ ساله در رئال مادرید، به تیمی پیوستم که از حضور در آن خوشحال هستم. به پورتو پیوستم تا بتوانم بار دیگر شور و هیجان را در خودم به جود آورم و در این کار هم موفق بودم. مهم‌ترین چیز برای یک فوتبالیست، پیشرفت کردن در شغلش است. احساس می‌کنم به روزهای خوبم برگشته‌ام و از حضور در پورتو خوشحال هستم.

کاسیاس در پایان سخنان خود درباره شرایط تیم جدیدش گفت: پورتو تیم بسیار خوب و قوی است. تنها مشکلی که تیم در شرایط کنونی دارد، کم تجربگی است که این هم مشکل بسیاری از تیم‌هاست. بازیکنان جوان پورتو، انگیزه بسیار بالایی دارند و این می‌تواند برابر هر تیمی به آنها کمک کند.

سنگربان سابق رئال مادرید روزهای بسیار خوبی را با این تیم پشت‌سر گذاشت و قهرمانی‌های زیاد با این تیم به دست آورد. با این حال در یکی دو سال آخر حضورش در جمع کهکشانی‌ها با انتقادهای زیادی روبه‌رو شد و در نهایت هم مجبور شد این تیم اسپانیایی را ترک کند. کیلور ناواس، جانشین کاسیاس در رئال مادرید عملکرد درخشانی از خود نشان داده است و باعث شده تا به چهره محبوبی در بین هواداران رئال تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج