اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۹۱۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاشانی: امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با برانکو صحبت کرده‌ام و گفتم که حواسش به مسائل فنی باشد و کاری به حواشی باشگاه نداشته باشد.

خبرگزاری تسنیم: جعفر کاشانی در مورد پیروزی روز گذشته پرسپولیس مقابل ملوان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل ملوان بازی روان و خوبی را انجام داد. خوشبختانه تیم از نظر فنی شرایط خوبی دارد و فشارهایی روحی وارد شده به تیم هم به تدریج توسط مدیریت باشگاه برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: من با برانکو صحبت کرده و گفتم که حواسش به مسائل فنی باشد و کاری به حواشی باشگاه نداشته باشد. من مطمئنم پرسپولیس در آینده‌ای نزدیک می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها شود. البته باید این نکته را در نظر داشت که پرسپولیس از نظر فنی نقاط ضعفی دارد که این نقاط ضعف باید از طرف تیم‌های پایه برطرف شود. من به عبدی گفته‌ام که ۴۰،۵۰ بازیکن مستعد و جوان را جمع کنند، بازیکنانی که بتوانند پشتوانه فنی خوبی برای پرسپولیس باشند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار روز جمعه این تیم مقابل استقلال هم گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و بازیکنانی باید در این بازی به میدان بروند که تجربه زیادی دارند. پیش از دربی، هم استقلال پیروزی شده و هم پرسپولیس به برتری دست پیدا کرده است، پس باید شاهد دربی خوبی باشیم.

کاشانی افزود: قاعدتاً هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند می‌تواند برنده دربی باشد. امیدوارم روز جمعه هر دو تیم بازی خوب و شرافتمندانه‌ای را به نمایش بگذارند تا مردم از تماشای دربی لذت ببرند. من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم این تیم برنده دربی باشد و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که انتظار دارد کدام بازیکن پرسپولیس در دربی روز جمعه ستاره باشد، خاطرنشان کرد: در دیداری مانند دربی فرد مهم نیست، بلکه تیم مهم است. من انتظار دارم که بزرگ‌ترهای تیم نقش زیادی را در دربی بازی کنند و بتوانند حواشی این بازی را به خوبی تحت کنترل درآورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج