۲۶۰۸۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قراب: کرار باید از استقلال برود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کارلوس کی‌روش در جایگاهی نیست که بتواند در مورد شخصیت افراد صحبت کند و اتفاقا مهدی رحمتی بازیکن خوب و با شخصیتی است.

خبرگزاری فارس: جواد قراب در مورد تساوی پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: یکی از زیباترین مسابقات دربی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. هر دو تیم از شروع مسابقه تا پایان دیدار عملکرد خوبی داشتند. استقلال روی یک کار زیبا گلی قشنگ به ثمر رساند. متاسفانه پس از گل مظلومی مقداری عجله کرد و تیم خیلی زود عقب کشید. به همین خاطر حریف هم که به گل نیاز داشت حملات گسترده‌ای را تدارک می‌دید.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها به گرفتن وقت‌های اضافه بیش از اندازه اقدام به اعتراض کردند، اظهار داشت: خیر این مسئله درست نیست. داور با توجه به اینکه رحمتی برای لحظاتی روی زمین افتاد مقداری از وقت‌های مقرر زمان بیشتری را لحاظ کرد. فکر می‌کنم در چند صحنه داور از چند خطا چشم‌پوشی کرد که این مسئله مقداری باعث عصبانیت بازیکنان شد. در کل صحبت مظلومی در پایان بازی در مورد داور یک مقدار از روی عصبانیت بود و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی بوده باشد. جا دارد دست مریزادی به مظلومی بگویم او واقعا تیم خوبی درست کرده که کیفیت بالایی دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت جاسم کرار خاطرنشان کرد: کرار باید از استقلال برود. او دیگر بازیکنی نیست که بتواند به استقلال کمک کند چرا که رویش به مربی، سرپرست و مدیرعامل باشگاه باز شده است. او از لحاظ فنی کیفیت بسیار بالایی دارد اما از لحاظ اخلاقی شرایط مناسبی ندارد.

قراب در مورد اینکه کرار جاسم اعلام کرده آنقدر به او فشار می‌آورند تا مثل هادی نوروزی دچار مشکل قلبی شود، گفت: این مسئله هم برنامه این بازیکن است. متاسفانه او خودش باعث نابودی یک تیم می‌شود. دیدید تیم ملی عراق هم به خاطر وضعیت اخلاقی این بازیکن از او چشم‌پوشی کرد.

وی در مورد وضعیت مهدی رحمتی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده به خاطر بحث شخصیتی عملکرد فنی او مورد توجه‌اش قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: این حرف اشتباه است. رحمتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. او در بهترین وضعیت بدنی و فنی قرار دارد. حقیقی و سایر گلرهای تیم ملی در سطح شماره یک ایران نیستند. رحمتی از لحاظ شخصیتی هم بازیکن بسیار خوبی است. همچنین باید بگویم کی‌روش نمی‌تواند از لحاظ شخصیتی در مورد افراد نظر بدهد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد بین کی‌روش و رحمتی لج و لجبازی به وجود آمده، تصریح کرد: این مسئله قشنگ نیست. کی‌روش مربی مطرحی در دنیاست و باید شأن خود را حفظ کند. او اگر متانت نشان دهد می‌تواند به محبوبیت بیشتری برسد. رحمتی هم دروازه‌بان خوب و جوانی است و نباید به خاطر یک مسئله که در گذشته بوده کیفیت او را نادیده بگیریم.

قراب در پایان تاکید کرد: استقلال امسال شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله به قهرمانی می‌رسد. شما از هر طریقی که به استقلال نگاه می‌کنید می‌بینید تیم مظلومی از هر بابت آماده و دارای کیفیت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج