۲۶۰۹۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برهانی: فقط چند ثانیه کم آوردیم

خیلی‌ها می‌پرسیدند که چرا آرش برهانی در ترکیب استقلال قرار نگرفت یا اینکه در آن دقایق پایانی که بازیکنی بود با تجربه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان نرفت.

روزنامه ایران ورزشی: خیلی‌ها می‌پرسیدند که چرا آرش برهانی در ترکیب استقلال قرار نگرفت یا اینکه در آن دقایق پایانی که بازیکنی بود با تجربه به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان نرفت. پاسخ این سوال را خود برهانی که بازیکنی است بی‌حاشیه داده است. آرش می‌گوید: «بازیکنی نیستم که به هر دلیل اعتراض کنم و هر وقت در ترکیب قرار نگرفتم حرفی بزنم. هیچ وقت با این حاشیه‌سازی‌ها برای تیم مشکل درست نکردم. در دربی هم صلاح دانستند که در ترکیب بازی نکنم. من هم روی نیمکت بودم و آرزو می‌کردم استقلال بازی را ببرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.»

آرش استقلال را در این میدان بسیار بدشانس می‌داند. شماره ۹ آبی‌ها که گل‌هایش در دربی‌ها فراموش نشدنی است، ادامه می‌دهد: «استقلال در این بازی شانس نداشت. ما تا پیروزی فاصله‌ای نداشتیم. فقط چند ثانیه کم آوردیم. گلی که پرسپولیس زد دقیقا ثانیه‌هایی قبل از سوت پایان بازی بود. با این حال به دو تیم تبریک می‌گویم چون فوتبال تماشاگرپسند و خوبی از آب درآمد.»

آرش اعتقاد دارد که این تساوی عادلانه بود. شماره ۹ که انگار بازی را با دقت بسیاری از روی نیمکت دیده می‌گوید: «فکر می‌کنم نتیجه مساوی خوب بود. دو تیم مستحق زدن یک گل بودند. ما هم فرصت‌های دیگری به جز آن موقعیتی که گل شد، داشتیم. در کل مساوی عادلانه بود و روز خوبی در فوتبال ایران رقم خورد.»

برهانی حرف‌هایش را اینگونه به پایان می‌برد: «تا پایان لیگ زمان زیادی باقی است و باید خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم. هنوز هفته‌های بسیار سخت و دشواری باقی مانده است. استقلال هم تیمی نیست که راحت موقعیتش را در صدر جدول از دست بدهد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج