adexo3
۲۶۱۲۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم‌الشریعه: بازی جای تمرین را نمی‌گیرد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید مسابقه‌ با روسیه و ایتالیا و همچنین ۳ بازی در گرندپری نمی‌تواند مشکل تمرین نداشتن را حل کند. به گفته ناظم‌الشریعه بدون تمرین پوشاندن نقاط ضعف تیم ملی امکان‌پذیر نیست.

خبرگزاری ایسنا: محمد ناظم‌الشریعه درباره روحیه و شرایط بازیکنان تیم ملی گفت: شرایط تیم خوب است و تنها مشکل ما نداشتن تمرین است.

تعدادی از فوتسالی‌ها می‌گویند مسابقه‌هایی که تیم ملی با روسیه و ایتالیا داشته و همچنین ۳ بازی‌ای که در گرندپری خواهد داشت می‌تواند مشکل تمرین نداشتن را حل کند. سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این باره هم گفت: خیر این مسابقه‌ها جای تمرین کردن را نمی‌گیرد. این طور بازی‌ها به ما کمک می‌کند که بتوانیم نقاط ضعف خود را بدانیم اما برای این که این نقاط ضعف را بپوشانیم نیاز به تمرین داریم و بدون تمرین پوشاندن نقاط ضعف امکان‌پذیر نیست.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این که آیا زیاد شدن سهمیه‌ها برای جام جهانی باعث می‌شود که بگوییم حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی قطعی است، توضیح داد: در فوتسال ثانیه‌ها مهم هستند و اصلا نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد ولی قاعدتا نباید رفتن به جام جهانی خیلی مشکل باشد. در هر حال هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم. ضمن این که در حال حاضر تمرکز اصلی ما روی بازی‌های آسیاست و اگر تیم ملی نتیجه بگیرد همه سودش را می‌برند در نتیجه از همه خواهش می‌کنم که تیم ملی را حمایت کنند.

تیم ملی فوتسال بامداد امروز برای حضور در رقابت‌های گرندپری راهی برزیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج