۲۶۱۸۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کارتون: فصل انتقام گیری از مورینیو

نتایج ضعیف و بحران رو به افزایش چلسی در فصل جاری بهانه‌ای خوبی برای زخم زبان زدن رسانه‌ها به آقای خاص بوده است.

خبرگزاری تسنیم: فصل جاری بدترین فصل مربیگری ژوزه مورینیو بوده است. تیم او در ۱۱ هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس ۶ باخت و دو تساوی و تنها ۱۱ امتیازی داشته است و این آمار ضعیف سبب شده که به رده پانزدهم سقوط کند. وضعیت تیم تحت هدایت آقای خاص در سایر رقابت‌ها ناامید کننده بوده است. چلسی در سه بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است. این در حالی است که باخت آبی‌های لندن برابر استوک‌سیتی در جام اتحادیه منجر به حذف آنها از گردونه این رقابت‌ها شد.

در همین حال شنیده می‌شود که ایوا کارنیرو، پزشک اخراجی باشگاه چلسی - کسی مورینیو در ابتدای فصل او را از تیم کنار گذاشت - برای گرفتن حق و حقوقش از چلسی شکایت کرده و قصد دارد بر مشکلات باشگاه بیفزاید، مشکلاتی که طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی متحد شدن بازیکنان تیم علیه سرمربی‌شان، منشأ آنها بوده است.

بحران در شرایطی چلسی مورینیو را فرا گرفته که همتایان او به خصوص آنهایی که بارها از آقای خاص نیش و کنایه شنیدند، روزهای خوبی را سپری می‌کنند.

آشفته بازار چلسی که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه را به فکر برکنار کردن مورینیو و یافتن جانشینی مناسب برای او انداخته، سوژه کاریکاتور جدید عمر مومنی، کاریکاتوریست سایت گل بوده است.

در این کاریکاتور چهره کسانی همچون آرسن ونگر (سرمربی آرسنال)، جاناتان موس (داور بازی چلسی- وستهام که مورینیو از او انتقاد کرد)، رافائل بنیتس (سرمربی رئال‌مادرید) و همسرش که در ابتدای فصل مورینیو با آنها درگیری لفظی پیدا کرد، ایکر کاسیاس (سنگربان پورتو)، ژاوی هرناندس (کاپیتان پیشین بارسلونا)، پپ گواردیولا (سرمربی بایرن‌مونیخ)، ادن ازار(هافبک بلژیکی چلسی)، ایوا کارنیرو و رومن آبراموویچ دیده می‌شود.

کارتون: فصل انتقام گیری از مورینیو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج