اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۳۹۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بهترین خصلت فرگوسن از زبان ونگر

با سابقه‌ترین سرمربی حال حاضر لیگ برتر انگلیس، اعتراف کرد یکی از خصلت‌های باسابقه‌ترین سرمربی تاریخ فوتبال جزیره او را بیش از همه تحت تأثیر قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال در گفت‌و‌گو با بخش ورزش و مد مجله اکیپ فرانسه، اعتراف کرد یکی از خصلت‌های سرالکس فرگوسن را بیش از دیگر خصوصیات اخلاقی سرمربی پیشین شیاطین سرخ دوست داشته است.

ونگر اظهار داشت: به نظر من در این سطح از فوتبال، فرگوسن یک الگو است. برای کار با تازه‌کارها، فرگوسن همیشه می‌دانست که چطور باید زبان آنها را بفهمد و شرایط‌شان را درک کند. او همیشه می‌دانست که چطور باید برای آنها در برنامه‌هایش جایی در نظر بگیرد. فرگوسن اهل در جا زدن نبود و این به نظرم بهترین خصلتش بود. او همیشه می‌دانست که چگونه باید خودش را به چالش بکشد اگرچه این کار را به صورت غریزی انجام می‌داد.

سرمربی آرسنال ادامه داد: فرگوسن اما غیر از فوتبال علایق دیگری هم داشت. او به اسب‌ها علاقه داشت. اخیراً با فرگوسن ملاقاتی داشتم و از او پرسیدم «الکس دلت برای مربیگری تنگ نشده است؟» و او هم گفت «خیر، به هیچ عنوان».

ونگر در پاسخ به این سؤال که آیا به بازنشستگی فکر می‌کند و اینکه آیا در خارج از مستطیل سبز نیز به حرفه دیگه علاقه دارد، تأکید کرد: نه. حتی فکر کردن به بازنشستگی مرا مضطرب می‌کند. من فرگوسن نیستم. جایگزینی برای حرفه کنونی‌ام ندارم و علاقه‌ای هم ندارم که چیزی برای آن پیدا کنم، البته دوست دارم که درباره تجربیاتم یک کتاب بنویسم. زمانی که بازیکنان پیشکسوت، کسانی که به دیدن من می‌آیند و دیگر از زندگی‌شان کاملاً راضی نیستند را می‌بینم، عذاب می‌کشم.

ونگر ادامه داد: اینکه تو را به عنوان آقای ایکس، بازیکن پیشین آرسنال یاد کنند نه کسی که الان هستی، واقعاً دردناک است. زندگی کردن با عناوینی که زمانی در گذشته داشته‌ای هم یک شیوه از عذاب کشیدن است. امیدوارم که در زندگی بعد از بازنشستگی‌ام، سمت یا پستی داشته باشم تا از من به عنوان سرمربی پیشین آرسنال یاد نشود. دوست دارم مربی پسر بچه‌ها شوم، دوست دارم مفید باشم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج