اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۶۶۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رئال دست از سر لواندوفسکی برنمی‌دارد

گفته می‌شود کهکشانی‌های مادرید به جذب گلزن لهستانی بایرن تمایل دارند و برای بردن او به اسپانیا مصرانه در تلاشند.

ورزش سه: گفته می‌شود کهکشانی‌های مادرید به جذب گلزن لهستانی بایرن تمایل دارند و برای بردن او به اسپانیا مصرانه در تلاشند.

با اینکه بر کسی پوشیده نیست که فلورنتینو پرز ،رئیس باشگاه رئال مادرید، سال‌هاست نام روبرت لواندوفسکی را در لیست خرید خود دارد، اما موضوع جذب این مهاجم لهستانی اینک با افشای تخلف اخلاقی کریم بنزما جدی‌تر هم شده است. علاوه بر روزنامه "پرزگلاد اسپورتووی" چاپ لهستان، بسیاری از رسانه‌های ورزشی اسپانیا هم این خبر را تایید کردند. روزنامه "مارکا" هم از قول مدیربرنامه‌های لواندوفسکی نوشت:" طی ماه‌های اخیر تماس‌هایی بین دو طرف برقرار شده است."

درپی اتهام تهدید و باجگیری بنزما در قبال متیو والبوئنا، باشگاه رئال اعلام کرده چنانچه این اتهام در دادگاه ثابت شود، درمورد حفظ این بازیکن فرانسوی در مادرید تجدیدنظر خواهد کرد. از سویی دیگر قرارداد لواندوفسکی هم با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۱۹ معتبر است و با توجه به اینکه او در فصل جاری طوفان گلزنی برای این تیم براه انداخته و نامش را به سرخط خبرهای فوتبالی جهان برده است، باواریایی‌ها به آسانی اجازه جدایی به او نخواهند داد، اما اخباری هم به گوش می‌رسد که ماندن این بازیکن ارتباط مستقیم با ماندن گواردیولا در مونیخ دارد.

گفتنی است چهار گلی که لواندوفسکی در فصل ۲۰۱۳ چمپیونزلیگ در مادرید برای بروسیا دورتموند به ثمر رسانده بود، نخستین جرقه جلب توجه رئالی‌ها به او بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج