adexo3
۲۶۶۹۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قوچان نژاد و نحسی سیزده

گوچی که پس از مدتها در رقابت های سنگین چمپیونشیپ گل زده و با انگیزه بالا به تمرین های تیم ملی آمده بود، سهمی ۱۰ دقیقه ای را از این دو بازی ملی بدست آورد.

ورزش سه: گوچی که پس از مدتها در رقابت های سنگین چمپیونشیپ گل زده و با انگیزه بالا به تمرین های تیم ملی آمده بود، سهمی ۱۰ دقیقه ای را از این دو بازی ملی بدست آورد. اتفاقی که باعث شد تا او نتواند در بیست و نهمین بازی ملی اش به میدان برود. شاید نحسی ۱۳ گل ملی دامن او را گرفته تا روزهای تلخ گوچی ادامه داشته باشد.

رضا قوچان نژاد را با گل های حساسی که منجر به صعود تیم ملی و حضورش در جام جهانی به ثمر رساند به یاد می آوریم. او با همین گل ها محبوبیت بسیاری بدست آورد و به مهاجم اول ایران در جام جهانی بدل شد. قوچان نژاد با درخشش خیره کننده خود خیلی زود در دل علاقمندان به فوتبال جا باز کرد و از همه مهمتر کی روش را به عنوان یک حامی تمام قد پشت سر خود دید. قوچان نژاد اما با انتخاب های خود در رده باشگاهی باعث شد تا کمی از ترکیب اصلی تیم ملی دور شود. در جام ملتهای آسیا بود که سردار آزمون ظهور کرد و قوچان نژاد مجبور شد دو بازی از ۴ بازی را روی نیمکت بنشیند و به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شود. هر چند که گوچی در همان جام ۲ گل حساس و سرنوشت ساز وارد دروازه امارات و عراق کرد. بعد از جام ملتها دیگر نوبت به سردار آزمون رسید تا انتخاب اول کی روش در خط حمله باشد. آسیب دیدگی گوچی هم مزید بر علت شد تا این مهاجم محبوب در دو اردوی تیم ملی شرکت نکند و جای خود را در خط حمله تا حدود بسیاری از دست بدهد.

برای اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان و گوام، قوچان نژاد دوباره برگشت تا در ترکیب اصلی به میدان برود. مصدومیت آزمون هم باعث شد تا خیلی از کارشناس ها و البته رسانه ها از قوچان نژاد به عنوان مهاجم اصلی تیم ملی در دو بازی مقابل ترکمنستان و گوام یاد کنند. این اتفاق اماد هرگز رخ نداد. گوچی مقابل ترکمنستان روی نیمکت نشست تا کاوه رضایی در نوک خط حمله بازی کند. او در ۱۰ دقیقه پایانی به زمین آمد و یک پنالتی هم گرفت تا خیلی ها تصور کنند کی روش به دلیل خستگی راه و دیر اضافه شدن او به تمرین ها ، نیمکت نشینش کرده!

تصور می شد برای بازی مقابل گوام، قوچان نیاد بیست و نهمین بازی ملی اش را انجام بدهد و از مرز ۱۳ گل ملی عبور کند. این اتفاق اما رخ نداد، آن هم در میان تعجب خیلی ها که انتظار داشتند گوچی مهاجم اول تیم ملی باشد. کریم انصاری فرد در نوک خط حمله به میدان رفت و مهدی طارمی هم در نقش بال چپ ظاهر شد. در طول بازی هم خبری از حضور قوچان نژاد نشد که نشد. او که پس از مدتها در رقابت های سنگین چمپیونشیپ گل زده و با انگیزه بالا به تمرین های تیم ملی آمده بود، سهمی ۱۰ دقیقه ای را از این دو بازی ملی بدست آورد. اتفاقی که باعث شد تا او نتواند در بیست و نهمین بازی ملی اش به میدان برود. شاید نحسی ۱۳ گل ملی دامن او را گرفته تا روزهای تلخ گوچی ادامه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج