اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۵۶۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کری یک استقلالی برای استقلالی ها

مربی تراکتورسازی گفت: کارنامه امیرقلعه‌نویی آن قدر قوی است که هر تیمی دوست دارد از این مربی در راس کادرفنی تیمش استفاده کند.

خبرگزاری آنا: ستار همدانی مربی تراکتورسازی گفت: کارنامه امیرقلعه‌نویی آن قدر قوی است که هر تیمی دوست دارد از این مربی در راس کادرفنی تیمش استفاده کند.

در خصوص دیدار امروز تراکتورسازی با استقلال اظهارداشت:«قطعا دیدار سختی با استقلال داریم. این تیم نتایج خوبی تا اینجای فصل گرفته اما ترجیح می‌دهم درباره بعد فنی این تیم حرف خاصی نزنم و حرف‌مان را مقابل استقلال در زمین می‌زنیم.استقلال همانند دیگر تیم‌ها نقاط ضعف و قوتی دارد که می‌توان روی آنها برنامه داشت. بهتر است هر اتفاقی قرار است بیفتد درون زمین باشد و ما زورمان را در جریان مسابقه نشان دهیم.»

وی ادامه داد:«بیشترین چیزی که در بازی امروز به ما کمک می‌کند حمایت پرشور مردم آذربایجان است که مهم‌ترین نقش را در حرکت روبه جلو تراکتورسازی ایفا می‌کند. ما وظیفه داریم که در این بازی پیروز شویم اما این مهم با وحدت و یکپارچگی هواداران و کادرفنی جدید تیم و بازیکنان به دست می‌آید.امیدوارم که در این بازی پیروز شویم تا شروع خوبی داشته باشیم.»

مربی تراکتورسازی درباره اینکه دو هفته پیش از انتخاب قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تراکتورسازی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم تیم می‌گیرد و با رخ دادن این اتفاق حالا او دستیار این مربی در تراکتورسازی شده است، تصریح کرد:«کارنامه امیرقلعه‌نویی آن قدر قوی است که هر تیمی دوست دارد از این مربی در راس کادرفنی تیمش استفاده کند.با توجه به شرایطی که در رقابت‌های لیگ وجود داشت و برخی تیم‌ها نتوانسته بودند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، پیش‌بینی این موضوع که مدیران تیم‌های مختلف به او پیشنهاد می‌دهند و قلعه‌نویی نهایتا یکی از این پیشنهادات را قبول می‌کند زیاد دشوار نبود.»

وی در مورد اینکه به نظرش کدامیک از تیم‌های لیگ امسال بیشترین شانس را برای تصاحب جام قهرمانی دارند، بیان داشت:«امسال برخلاف سال‌های گذشته تیم‌ها فوتبال زیبایی را به نمایش نمی‌گذارند. همین موضوع باعث شده‌است تیم‌هایی که فصل گذشته جزو مدعیان قهرمانی بودند از جمع تیم‌های بالانشین فاصله بگیرند. البته فاصله زیادی هم بین تیم اول تل دهم جدول وجود ندارد که این موضوع باعث جذاب شدن رقابت‌های لیگ شده است. تصورم این است که تراکتورسازی، ذوب‌اهن و استقلال به همراه پرسپولیس و سپاهان جدی‌ترین تیم‌ها برای قهرمانی در مسابقات این فصل لیگ برتر باشند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج