اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۵۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تساوی خانگی میلان برابر تیم ته جدولی

دیدار تیم های آث میلان و ورونا لحظاتی پیش با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا فاصله این تیم با اینتر صدرنشین به ۱۱ امتیاز برسد.

ورزش سه: دیدار تیم های آث میلان و ورونا لحظاتی پیش با نتیجه تساوی ۱-۱ خاتمه یافت تا فاصله این تیم با اینتر صدرنشین به ۱۱ امتیاز برسد.

میلان پس از تساوی ناامیدکننده بدون گل در زمین کارپی، در سن سیرو میزبان ورونای بحران زده بود. ورونایی که با ۶ امتیاز در قعر جدول قرار داشت و امیدوار بود با مربی جدیدش دل نری، بتواند مقابل میلان رده هشتمی، حداقل یک تساوی کسب کند.

مطابق انتظار این میلان بود که بازی را بهتر شروع کرد اما هواداران این تیم تا دقیقه ۱۸ برای خلق اولین موقعیت تیمشان صبر کردند. کرنر ارسالی بوناونتورا با اثرگذاری لوئیز آدریانو همراه شد اما رومانیولی نتوانست در دهانه دروازه به موقع به توپ برسد و این فرصت خوب از دست رفت. ۵

دقیقه بعد آدریانو روی پاس بوناونتورا صاحب موقعیت خوبی شد اما شوت این بازیکن، مماس با تیر دروازه به بیرون رفت. میلان دقایق ۳۳ و ۳۴ توسط آدریانو و باکا به دو گل نیز دست یافت اما هر دو به علت آفساید مردود اعلام شدند. تصاویر نشان می داد که روی گل باکا، تصمیم داور درست نبوده است. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم میلان به قصد زدن گل برتری وارد میدان شد و در دقیقه ۵۲ نیز به هدف خود رسید. پاس عمقی کوتاه لوئیز آدریانو به کارلوس باکا رسید که به خوبی از خط آفساید مدافعان ورونا فرار کرده بود و این مهاجم کلمبیایی در مصاف تک به تک با دروازه بان ورونا کار دشواری برای گلزنی نداشت. بدین ترتیب میلان در سن سیرو ۱-۰ از ورونا پیش افتاد.

ورونا پس از دریافت گل، برای جبران جلو کشید و در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی به گل رسید. دی یونگ به دلیل خطا روی مهاجم ورونا از زمین بازی احراج شد و لوکا تونی باتجربه، پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همه چیز برابر شود.

میلانی ها با وجود ۱۰ نفره بودن، برای رسیدن به گل برتری فشار زیادی را روی دروازه ورونا وارد کردند و در ۵ دقیقه انتهایی بازی، دو بار توسط برتولاچی و بوناونتورا شانس رسیدن به گل را داشتند که اولی با بدشانسی و دومی با درخشش دروازه بان ورونا از دست رفت.

در نهایت این بازی با تساوی ۱-۱خاتمه یافت تا میلان با یک پله صعود به رده هفتم برسد و ورونا نیز به روزهای آینده امیدوارانه تر نگاه کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج