adexo3
۲۷۸۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیگرینی: بهتر از آرسنال بودیم

سرمربی منچسترسیتی با وجود شکست برابر آرسنال تاکید کرد تیم او عملکرد بهتری نسبت به توپچی‌ها داشته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، فیروزه‌ای‌های شهر منچستر بازی بزرگ هفته هفدهم لیگ جزیره را واگذار کردند. این تیم در حساس‌ترین و آخرین بازی هفته، در ورزشگاه خانگی آرسنال به میدان رفت و در نهایت هم با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد تا فاصله این تیم با صدر جدول رده بندی به ۶ امتیاز برسد.

مانوئل پیگرینی در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیکار بسیار سختی برای ما بود. آرسنال یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است. آنها تیمی بسیار جنگنده بودند اما باید بگویم ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی بهتر از حریف بازی کردیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست، بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بسیار بهتر شدیم. خطرهای زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و مالکیت توپ بیشتری داشتیم. در بازی‌های بزرگی مثل این دیدار، نباید اشتباه کرد چراکه هر اشتباهی ممکن است تاوان بزرگی داشته باشد.

پیگرینی که به احتمال زیاد در پایان فصل جایش را به پپ گواردیولا می‌دهد، در ادامه گفت: بهتر از آرسنال بازی کردیم. در لحظات پایانی نیمه نخست اشتباهی مرتکب شدیم که تاثیرگذار بود و روند بازی را تغییر داد. درست است که ما در این دیدار تن به شکست دادیم اما از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. به شاگردانم افتخار می کنم چراکه آنها برای پیروز شدن در این دیدار تا آخر جنگیدند و لحظه ای دست از تلاش برنداشتند.

سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی بعد از نزدیک به یک ماه دوری از میادین به ترکیب سیتی برگشت. پیگرینی که از این اتفاق بسیار خوشحال بود، در این‌باره گفت: بازگشت آگوئرو به شرایط بازی، برای ما بسیار مهم است. البته او طبیعی است که از روزهای اوجش فاصله داشته باشد و به زمان نیاز دارد.

منچسترسیتی با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای دارد. لسترسیتی با ۳۸ امتیاز صدرنشین است و آرسنال هم با ۳۶ امیتاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج