adexo3
۲۸۰۴۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت جانانه برانکو از سوشا مکانی

سرمربی پرسپولیس بعد از بازی تیمش با پدیده از این بازی هیجان انگیز گفت. مربی کروات در این گفت و گواز سوشا هم حسابی تعریف کرد.

خبرآنلاین: سرمربی پرسپولیس بعد از بازی تیمش با پدیده از این بازی هیجان انگیز گفت. مربی کروات در این گفت و گواز سوشا هم حسابی تعریف کرد.

در پایان بازی تیم های پدیده و پرسپولیس ، برانکو ایوانکویچ درباره این بازی گفت:«فکر می کنم بازی قشنگی بود خیلی . بالا و پایین زیاد داشت. باید از هواداران پر تعدادمان برای بودن شان تشکر کنم . باید از انها عذرخواهی کنم که مثل بازی های قبل مان نبودیم. نیمه اول باعث می شد خواب شان ببرد. ولی نیمه دوم خیلی خوب بود و تماشاگران لذت بردند. ما آن بازی تیکی تاکای مان را اجرا نکردیم و قبل از هر چیز هم در کار تهاجمی دقت لازم را نداشتیم. ولی اینکه ده نفره گل زدیم ، خیلی ارزشمند بود.»

او درباره دو رقمی شدن بازی های بدون باختش هم گفت:«عالی بود. اینکه باز نباختیم ، خیلی خوب بود. » او از داوری بازی تعریف کرد و درباره سوشا هم گفت:« سوشا همه تلاشش را کرد و با اخراج او بود که گل سوم را نخوردیم و باعث شد که بازی را نبازیم و بتوانیم گل مساوی را بزنیم. او همه تلاشش را برای کمک به تیم کرد.»

محمدرضا مهاجری مربی پدیده هم در پایان این بازی به شدت از داوری انتقاد داشت و می گفت نباید در دقیقه ۹۳ برای پرسپولیس خطا می گرفت و گفت به خاطر داوری سرشان کلاه رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج