adexo3
۲۸۳۲۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چشمی: رویای دوگانه استقلال محقق می‌شود

هافبک دفاعی سرسخت استقلال در این فصل یکی از پدیده‌های تیم مظلومی بوده و توانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب این تیم پیدا کند.

روزنامه شهروند: هافبک دفاعی سرسخت استقلال که در این فصل یکی از پدیده‌های تیم مظلومی بوده و توانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب این تیم پیدا کند، درحالی با تیم امید به‌عنوان کاپیتان راهی رقابت‌های مقدماتی المپیک شده که معتقد است استقلال این فصل می‌تواند برای نخستین‌بار دو جام را کسب کند.

مقابل مظلومی روسفیدم

روزبه چشمی گفت‌وگوی خود را با صحبت درباره نیم‌فصل گذشته لیگ‌برتر آغاز می‌کند: «استقلال تیم بزرگی است و بازی کردن برای این تیم، باعث به وجود آمدن یک مسئولیت بزرگ برای هر بازیکنی می‌شود. من نخستین سالی است که در این تیم بازی می‌کنم و طبیعی بود که در بازی‌های ابتدای فصل نتوانم همه توانایی‌های خودم را نشان دهم. البته با اکثر بازیکنان استقلال از قبل رفیق بودم و همین مسأله به من کمک کرد تا خیلی زود در ترکیب تیم جا بیفتم. اعتقاد دارم طوری هم کار کردم که مقابل هواداران و کادرفنی روسفید باشم.»

ماجرای پیشنهادهای اروپایی

در روزهای گذشته حرف‌و حدیث‌های زیادی درباره پیوستن چشمی به باشگاه‌های روسی و آلمانی شنیده شده است. او دراین‌باره عنوان می‌کند‌: «من از همان ابتدای فصل پیشنهادهایی از کشورهای اروپایی داشتم؛ اما چون می‌خواستم تمام تمرکزم را روی استقلال بگذارم، این موضوع را به مدیربرنامه‌هایم و مسئولان باشگاه سپردم. البته در فصل جاری خیلی به رفتن به اروپا فکر نمی‌کنم؛ چون می‌خواهم در استقلال بمانم و به اهدافم با این تیم برسم. آخر فصل که شد، می‌توانم خیلی بهتر به پیشنهادهای اروپایی فکر کنم.»

تاریخ‌سازی با کسب دوجام

هافبک استقلال درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول که با صدرنشینی همراه شد، خاطرنشان می‌کند: «با توجه به این‌که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی استقلال در این فصل تغییر کرده‌اند، به نظرم شرایط خوبی داریم. تقریبا از همان اول فصل جزو تیم‌های صدرنشین بودیم و ثبات داشتیم. البته رقابت در بالای جدول بسیار سخت است اما هدف ما خیلی بزرگ‌تر از این‌هاست. می‌خواهیم برای کسب ٢ جام تلاش کنیم که اگر تحقق پیدا کند، در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه است و رویای دوگانه به واقعیت تبدیل می‌شود.»

شباهت با بوسکتس

چشمی در ادامه درباره لقب‌هایی که هواداران به او داده‌اند، صحبت می‌کند: «هواداران به من لطف دارند اما نمی‌دانم چرا به من می‌گویند پوگبا! سبک بازی پوگبا با من فرق دارد و او یک‌ هافبک گلزن است. من بیشتر شبیه بوسکتس بازی می‌کنم،؛ اگرچه اصلا از بارسلونا خوشم نمی‌آید.»

تیم امید نیاز به حمایت دارد

کاپیتان تیم فوتبال امید صحبت‌هایش را با اظهارنظر درباره رقابت‌های مقدماتی المپیک به پایان برد: «ابتدا خدا را شکر می‌کنم که مصدومیتم خیلی جدی نبود و توانستم تیم امید را در این سفر همراهی کنم.

به هر شکلی بود، این تیم جمع‌وجور شد و همه ما نیز یک هدف داریم. در یکسال اخیر خیلی زحمت کشیدیم و شاید برخی ندانند که وقتی خودشان استراحت می‌کردند، ما در اردو بودیم. به‌عنوان کاپیتان این تیم خیلی امیدوار به شکستن طلسم ٤٠ساله هستم اما از مسئولان انتظار حمایت بیشتری داریم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج