اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۳۷۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنیتس دهمین قربانی کهکشانی‌ها شد

سرمربی پیشین تیم‌های لیورپول و ناپولی به دهمین مربی در دوره ریاست رئیس فعلی باشگاه رئال مادرید تبدیل شد که از کار برکنار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: اخراج رافائل بنیتس اتفاقی که به نظر می‌رسید دیر یا زود رخ می‌دهد، به وقوع پیوست تا این مرد اسپانیایی هم به فهرست سرمربیانی اضافه شود که در دوره ریاست فلورنتینو پرس در رئال مادرید، روی کار آمده‌اند و اخراج شده‌اند.

در واقع بنیتس ۵۶ ساله دهمین سرمربی اخراجی رئال مادرید در دو دوره‌ای است که اداره امور این باشگاه برعهده فلورنتینو پرس بوده است. پرس در دوره نخست ریاست خود در سانتیاگو برنابئو که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۶ بود، سرمربیانی همچون ویسنته دل‌بوسکه، کارلوس کی‌روش، خوسه آنتونیو کاماچو، گارسیا رمون، وندرلی لوکزامبورگو و لوپس کارو را استخدام و آنها را اخراج کرد.

در دومین دوره ریاست پرس که از سال ۲۰۰۹ تا به امروز ادامه داشته است، چهار مربی قربانی کم‌طاقتی رئیس باشگاه شده‌اند که اولین آنها مانوئل پیگرینی بود، دومی ژوزه مورینیو، سومی کارلو آنچلوتی و آخرین آنها بنیتس که شب گذشته اخراج شد. به این ترتیب زیدان یازدهمین سرمربی در دو دوره ریاست پرس در سانتیاگو برنابئو بوده است که هدایت کهکشانی‌ها را برعهده می‌گیرد.

آمار نشان می‌دهند که فلورنتینو پرس حتی مربیانی که برای رئال مهمترین افتخارات یعنی قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان آورده‌اند هم از کار برکنار کرده است. او رئیسی است که تحمل فشار انتقادات رسانه‌ها و هواداران را ندارد و به همین دلیل مربیان تیم را قربانی سیاست‌های اشتباه خود می‌کنند. نمونه بارز آن هم انتصاب رافائل بنیتس در شرایطی بود که بسیاری از کارشناس او را در حد جانشینی کارلو آنچلوتی و دارای پتانسیل ارتقای وضعیت کهکشانی‌ها نمی‌دانستند.

پرس در طول فصل حتی چند بار از بنیتس حمایت کرد که آخرین آن ۱۸ روز پیش بود، زمانی که گفت بازیکن پیشین رئالی‌ها راه حل مشکلات این باشگاه است. با این حال نام بنیتس به عنوان سرمربی در تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شد که کوتاه‌ترین دوره کاری را داشته است. سرمربی فصل گذشته در شرایطی از کار برکنار شد که لالیگا حتی هنوز به پایان نیم‌فصل اول خود هم نزدیک نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج