adexo3
۲۸۴۶۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کدام بازیکنان رئال با بنیتس وداع کردند؟

اگرچه باشگاه رئال مادرید با بی‌مهری و به شیوه‌ای غیرمنتظره سرمربی اسپانیایی‌اش را اخراج کرد، اما چند تن از بازیکنان این تیم سعی کردند به شیوه‌ای دوستانه‌تر از رافا جدا شوند.

خبرگزاری تسنیم: اگرچه باشگاه رئال مادرید با بی‌مهری و به شیوه‌ای غیرمنتظره سرمربی اسپانیایی‌اش را اخراج کرد، اما چند تن از بازیکنان این تیم سعی کردند به شیوه‌ای دوستانه‌تر از رافا جدا شوند.

رافا بنیتس هم مانند ۹ مربی قبلی که در دو دوره ریاست فلورنتینو پرس در رئال مادرید روی کار آمدند و اخراج شدند، در سانتیاگوبرنابئو به تاریخ پیوست. این مرد اسپانیایی که تا یک هفته پیش روی نیمکت کهکشانی‌ها نشسته بود و دلش به رأی اعتماد دوباره رئیس باشگاه، فلورنتینو پرس گرم بود، دیروز (چهارشنبه) خانه اجاره‌ای خود در منطقه مورالخای مادرید را تحویل داد و با یک هواپیمای خصوصی به لیورپول برگشت، جایی که خانواده‌اش زندگی می‌کنند و مردم شهر برایش احترام بیشتری قائلند، اما آیا این داستان حقیقت دارد که هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید با او خداحافظی نکرده‌اند؟

خیر. طبق ادعای مارکا، حداقل هشت بازیکن از تیم اول باشگاه رئال مادرید پیام‌‌هایی برای خداحافظی با سرمربی پیشین خود فرستاده‌‌اند. اینکه هیچ یک از بازیکنان رودررو با بنیتس وداع نکرده‌اند درست است، اما اینکه آنها هیچ واکنشی در قبال اخراج سرمربی پیشین ناپولی نشان نداده‌اند هم صحت ندارد. حدس زدن اینکه کدام بازیکنان با بنیتس خداحافظی کرده‌اند خیلی سخت نبود و الان هم گفته می‌شود که کیلور ناواس، په‌په، لوکاس واسکز، گرث بیل و لوکا مودریچ جزو این دسته هشت نفره بوده‌اند،‌ بازیکنانی که رابطه‌شان با بنیتس دوستانه بود.

این‌طور که پیداست بازیکنان اصلی رئال مادرید که اتفاقاً رابطه چندان خوبی هم با بنیتس نداشتند، بازیکنانی مانند سرخیو راموس، کاپیتان تیم، کریستیانو رونالدو که از همان ابتدا با انتصاب بنیتس به‌عنوان جانشین کارلو آنچلوتی مشکل داشت، خامس رودریگس و نیز خسه رودریگس دو بازیکنی که بنیتس آنها را به‌دلیل مشکلات انضباطی تنبیه کرد و از ترکیب تیم کنار گذاشت با مربی ۵۶ ساله پیشین خود خداحافظی نکرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج