adexo3
۲۸۹۴۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجیدی: چشمي نبود، از قطر ۵ تا می‌خورديم

مدافع ملی‌پوش استقلال برای رسیدن به شرایط مطلوب قبل از تعطیلات سفت و سخت گرم تمرینات دونوبتی پرویز مظلومی است اما دلش با تیم امید بود و تا حدودی هم نگران استقلالی‌های این تیم.

بانک ورزش: مدافع ملی‌پوش استقلال برای رسیدن به شرایط مطلوب قبل از تعطیلات سفت و سخت گرم تمرینات دونوبتی پرویز مظلومی است اما دلش با تیم امید بود و تا حدودی هم نگران استقلالی‌های این تیم. میثم مجیدی در دیدار دوستانه استقلال برابر امیدهایش هم یک گل زد.

اوضاعت رو به راه است؟
شكر خدا خوب هستم. در اين مدت هم به اندازه كافي استراحت كردم و هم با شروع دور جديد تمرينات توانستم در خدمت كادر فني خوب بدنسازي كنم.

فكر نمي كني اين تعطيلات بد زماني بود؟
به هر حال شرايط تيم اميد ايران خيلي حساس بود و علاوه بر آن نيم‌فصل در همه جاي دنيا هست ولي قبول دارم كه اين تعطيلات خيلي طولاني شد اما ما تابع تصميمات سازمان ليگ هستيم. تا پيش از شروع تعطيلات ما خوب كار كرده بوديم و سياه‌جامگان را برديم و يك بازي محكم هم با تيم ملوان انجام داديم ولي به هر حال بازي‌ها تعطيل شد.

از نيم‌فصل اول تيمت راضي بودي؟
فكر كنم راضي‌كننده بود. البته ما در چند بازي مي‌توانستيم بهتر نتيجه بگيريم و هم گل ‌آوراژ بهتري پيدا كنيم، هم چند تا از مساوي‌هاي‌مان را با برد عوض كنيم ولي نشد. هم بدشانسي آورديم، هم خودمان كم‌دقتي كرديم.

فكر مي‌كني نيم‌فصل دوم كارتان به شكل نيم‌فصل اول پيش برود؟
قطعاً كارمان سخت‌تر است. همه تيم‌ها با انگيزه‌هاي مضاعف بازي مي‌كنند. تيم‌هاي بالاي جدول رقابت خاص خودشان را براي قهرماني دارند كه ما هم شامل‌شان مي‌شويم و پايين جدولي‌ها هم كه براي از دست ندادن امتياز، يك‌جورهايي انتحاري بازي مي‌كنند. در كل، كار سختي پيش روي تيم‌مان قرار دارد.

سختي‌ها از اولين بازي‌تان در دور برگشت آغاز مي‌شود.
قطعاً روز سختي در اصفهان خواهيم داشت. اين بازي 6 امتيازي محسوب مي‌شود. ذوب‌آهن هم از رقباي جدي ما براي قهرماني است و قطعاً خيلي هم انگيزه دارند اما ما دور رفت 3 امتياز به اين تيم داديم و تنها باخت‌مان را برابر ذوب‌آهن داديم. از اين‌رو بايد 3 امتيازمان را از اين تيم پس بگيريم.

فكر مي‌كني نقطه قوت‌شان چيست؟
همه چيز اين تيم، نقطه قوت است. بازيكناني كه سال‌هاست كنار هم بازي مي‌كنند، كادر فني خوب و هماهنگي بين نفرات تيم‌شان، همه از محسنات اين تيم محسوب مي‌شود اما ما هم استقلال هستيم؛ تيمي بزرگ كه هدف‌مان هم قهرماني در هر دو جام است.

شما يك بار سپاهان را در فولادشهر شكست داديد. اين‌بار هم در فولادشهر برنده مي‌شويد؟
ما همه تلاش‌مان را مي‌كنيم و بقيه‌اش دست خداست.

پس از 17 روز تعطيلي مسابقات، با اميدهاي‌تان بازي كرديد!
خيلي به‌موقع بود. در اين دو هفته و خرده‌اي، اصلاً بازي نكرده بوديم و هرچند كه زير فشار تمرينات بدنسازي كار كرديم ولي با اين حال خيلي مسابقه مفيدي بود.

گل زدي؟
من از بچگي عاشق گل زدن هستم و حتي اوايل كه فوتبالم را شروع كردم، در تيم آذراب اراك فوروارد بودم و بعدها مدافع شدم. مقابل اميدهاي استقلال هم اميد ابراهيمي سانتر كرد و من هم با سر گل زدم.

دوست داري دوباره فوروارد بازي كني؟
تفاوتي برايم ندارد چون شم گلزني هم دارم، مي‌توانم در همين پست مدافع هم جلو بروم و گل بزنم ولي در تيم هرجا كه كادر فني صلاح بداند، بازي مي‌كنم. فعلاً كه سال‌هاست مدافع هستم.

چند روز قبل افشارزاده براي حل مشكل مالي به تمرين‌تان آمده بود. مسائل مالي‌تان حل و فصل شد؟
درباره مسائل مالي هيچ صحبتي نمي‌كنم.

مسابقات تيم اميد را دنبال مي‌كني؟
اين روزها همه به دنبال نتايج بازي‌هاي تيم اميد هستند و خيلي پيگير هستند كه اين تيم به المپيك برسد. من هم از اين قاعده مستثني نيستم ضمن آن كه هم‌تيمي‌هاي خودمان از استقلال هم آنجا هستند. براي‌شان آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم با قهرماني كارشان را تمام كنند.

با بازي‌اي كه جلوي قطر از تيم اميد ديدي، باز هم به قهرماني‌اش اميد داري؟
اتفاقاً فكر مي‌كنم تيم اميد مقابل قطر خوب بازي كرد. متأسفانه موقعيت‌هاي‌مان به گل تبديل نشد وگرنه در نيمه دوم به ويژه 20 دقيقه آخر قطر كاملاً تحت فشار تيم ما بود. شايد ما فقط دير شروع كرديم وگرنه همه‌جوره از قطر سرتر بوديم. حتم دارم 10 بار ديگر با قطر بازي كنيم، به اين تيم نمي‌بازيم.

رفيقت (چشمي) هم كه پنالتي‌اش را گل نكرد!
به هر حال پيش مي‌آيد.

ولي بعد از بازي و آن باخت، حمله وحشتناكي به صفحه اينستاگرامش شد، طوري كه اشكش را درآوردند! ديدي؟
بله ديدم و ابراز تأسف كردم. متأسفم كه آن همه كاري كه او در آن بازي كرد را نديدند. اگر روزبه آن روز در دفاع اميد ايران نبود، ما به جاي 2 گل، 4، 5 گل مي‌خورديم. او در بازي با قطر بهترين بازيكن ايران بود و متأسفانه اين روزها باب شده كه تا يك نفر به هر دليلي درست يا غلط كاري مي‌كند، همه در صفحات اجتماعي سراغش مي‌روند و از اين كارها مي‌كنند. حالم از اين كارها در اينستاگرام به هم مي‌خورد. ديگر شور اين كارها درآمده است.

با او حرف نزدي؟
به او گفتم روزبه، من به تو ايمان دارم كه كاپيتان لايقي براي تيم اميد هستي و با تيم اميد قهرمان خواهي شد. نه تنها او بلكه همه بچه‌هاي تيم اميد لايق اين همه هجمه نبودند و فكر مي‌كنم منصفانه به آنها حمله نشد.

اما او در بازي با چين هم يك گل به خودي زد!
تقصير او نبود، در مسير توپ قرار داشت. من خودم مدافع هستم و مي‌دانم كه در آن شرايط هيچ كاري از دست مدافع برنمي‌آيد. او هم خواست مانع گل شدن ضربه بازيكن چيني شود اما توپ به بدنش خورد و به داخل دروازه چرخيد. در جريان بازي از اين اتفاقات رخ مي‌دهد.

پس به اين تيم اميد داري؟
صددرصد، تقريباً بيشتر اين بچه‌ها را مي‌شناسم و فكر مي‌كنم هنوز ۵۰ درصد از توانايي‌هاي‌شان را هم نشان نداده‌اند. من مطمئن هستم كه ژاپن را بزنيم، در فينال هستيم و آنجا هم قهرمان مي‌شويم.

بازي جمعه را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
كار آساني نداريم ولي بچه‌ها همه هم‌قسم شده‌اند كه بازي را ببرند. اين ژاپن قبل از بازي‌ها حاضر نشد با تيم ما بازي دوستانه برگزار كند.

پيشكسوت باشگاه‌تان هم كه فوت كرد!
از شنيدن اين خبر شوكه شدم. البته مرحوم احدي مدتي بود در بيمارستان بستري شده بود اما باورم نمي‌شود كه يك ورزشكار در سن ۵۳ سالگي از دنيا برود. از اين طريق به خانواده آن مرحوم تسليت مي‌گويم. خدا به آنها صبر بدهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج