adexo3
۲۹۳۶۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استیلی: امیدوارم عملکردبازیکنان خوب باشد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: امیدوارم بازیکنان با دریافت مبلغی از قراردادشان و بالا رفتن روحیه بازی خوبی به نمایش بگذارند.

خبرگزاری فارس: حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با نفت اظهار داشت: از این تیم شناخت کافی داریم و بای‌های آنها را تجزیه تحلیل کرده‌ایم. در این مسابقه تنها حامد نورمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر نفرات در آمادگی خوبی به سر می‌برند.

وی ادامه داد: متاسفانه هواداران ما در این مسابقه محروم هستند اما ما امیدواریم با ارائه یک بازی خوب آنها را خوشحال کنیم. ای کاش در ورزشگاه حضور پیدا می‌کردند چون حمایت خوبی از ما دارند.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت مالی این تیم گفت: قبل از شروع نیم‌فصل بچه‌ها مبالغی را دریافت کردند و امروز نیز مبلغ دیگر به حساب آنها واریز شد که امیدوارم با روحیه‌ای که می‌گیرند بازی قابل قبولی انجام دهند. برخی بازیکنان ۳۰ و برخی ۴۰ درصد گرفته‌اند و رقم دقیقی را باید باشگاه اعلام کند.

استیلی با اشاره به اردوی این تیم در کیش گفت: همه چیز در آنجا فراهم بود و باید از هیات مدیره تیم تشکر کنم. تمرین کردن در انزلی سخت است. ما یک جلسه در سالن تمرین کردیم و یک جلسه دیگر با پارو کردن برف توانستیم در زمین حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکن گفت: یک سهمیه آزاد داریم که قرار است مهاجم داخلی یا خارجی جذب کنیم. در سایر پست‌ها بازیکن به اندازه کافی داریم.

وی در پایان گفت: ما واقعا به هواداران احتیاج داریم. برخی اوقات که باعث ناراحتی آنها می‌شویم حق را به تماشاگران می‌دهیم. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی بدانند که هوادار با تیم زندگی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج