۳۰۶۸۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دایی: پرسپولیس نیاز به تعریف ندارد

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: هیچ کدام از تیم ها یک امتیاز به دردشان نمی خورد از دقیقه یک برای برد به زمین می رویم.

خبرگزاری فارس: علی دایی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های صبا و پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی بسیار مهمی برای هر دو تیم باشد. پرسپولیس احتیاج به تعریف کردن ندارد و تیم بسیار خوبی است هر چند در بازی های گذشته شرایط بهتری کسب کرد. به خاطر اینکه جز مدعیان بمانیم باید ببریم هیچ کدام از تیم ها یک امتیاز به دردشان نمی خورد از دقیقه یک برای برد به زمین می رویم.

وی ادامه داد: ما شناخت کافی از پرسپولیس داریم و می‌دانیم که بازی سختی خواهیم داشت، اما از همان دقیقه اول برای کسب ۳ امتیاز وارد میدان می‌شویم. پرسپولیس تیم بزرگی است و خود من هم چندین سال در خدمت این تیم بودم. همیشه به این تیم افتخار می‌کنم، اما هم‌اکنون شرایط فرق می‌کند و من در تیم صبا حضور دارم و باید برای این تیم نتیجه بگیریم.

سرمربی صبا یادآور شد: به غیر از دیدار مقابل ما در سایر بازی‌ها برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها نتایج خوبی را در ادامه لیگ کسب کنند.

دایی در مورد اشتباهات فردی بازیکنانش در دیدارهای اخیر، تأکید کرد: مطمئنا فوتبال بازی نزدیکی است و اشتباهات تعیین‌کننده است، متأسفانه در چند بازی اشتباهاتی داشتیم که نتوانستیم ۳ امتیاز را حسب کنیم،‌اما قطعا این بازی شرایطش فرق می‌کند و همه بازیکنان با انگیزه خاصی در این بازی برزگ حاضر می‌شوند تا خود را نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما زمان کافی برای تمرینات نداشتیم، اما سعی کردیم در این مدت کوتاه با بازیکنان صبحت کنیم تا از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشند و اشتباهات در بازی رقم نخورد. در بازی‌های گذشته ما علاوه‌بر اشتباهاتی که داشتیم با بدشانسی هم روبرو بودیم،‌اما در ۸ بازی آینده باید این گونه اشتباهات را فراموش کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم و به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

سرمربی صبا در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: خوشبختانه محروم نداریم و مسعود حق‌جو هم تنها مصدوم ماست. یکی‌، دو مصدوم دیگر داریم که پزشکان تلاش می‌کنند برای این بازی آنها را برسانند

دایی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند بتواند پرسپولیس را شکست دهد، گفت: همان‌طور که گفتم ما از دقیقه یک برای بُرد بازی می‌کنیم، مساوی در این ۸ هفته معنا ندارد، پرسپولیس خط حمله خوبی دارد، اما ما هم در دفاع مدافعان بزرگی داریم که مطمئنا از پس مهاجمان پرسپولیس برمی‌آیند و آنها را کنترل خواهند کرد. مطمئنا بازیکنان ما این پتانسیل را دارند که پرسپولیس را شکست بدهند و ما اصلا به تساوی فکر نمی‌کنیم.

سرمربی صبا در مورد دیدارهای گذشته این تیم مقابل پرسپولیس و شناختی که از سرخپوشان پیدا کرده، گفت: مطمئنا بازی‌های قبلی به ما کمک می‌کند، پرسپولیس جزو تیم هایی است که در نیم فصل دوم، تغییراتی نداشته و فقط یک گلر اضافه شده است. من بازی مقابل پرسپولیس در جام شهدا را به حساب نمی‌آورم؛ چراکه یک دیدار دوستانه بود و با بازی رسمی فرق می‌کند، مطمئنا در بازی فردا هم به دنبال پیروزی هستیم و سعی می‌کنیم از دقیقه یک تا وقتی داور سوت پایان بازی را بزند، در زمین بجنگیم.

دایی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند عدم نتیجه‌گیری صبا در بازی‌های اخیر به خاطر ساختار ضعیف در دفاع بود،‌گفت: هر کس نظر خودش را دارد، همه برای من محترم هستند، اما ما براساس داشته‌های‌مان کار می‌کنیم. من به تیمم ایمان دارم و مطمئن هستم در ۸ بازی آینده نتایج خوبی کسب می‌کند.ساختار دفاعی این‌گونه نیست که ۴ مدافع در زمین تنها دفاع کنند، بلکه بازیکنان هافبک و حمله هم باید به تیم کمک کنند. به نظرم با توجه به داشته‌های‌مان ما بد کار نکرده‌ایم.

سرمربی صبا در مورد اینکه پرسپولیس در ۱۶ هفته شکست نخورده و آیا معتقد است می‌تواند هم‌اکنون این تیم را شکست دهد، گفت: همان‌طور که گفتم ما این پتانسیل را داریم که تیم پرسپولیس را شکست دهیم، تیم پرسپولیس هم مطمئنا تیمی است که می‌بازد. این‌گونه نیست که ۱۶ هفته نبازد و دیگر شکست نخورد. بایرن‌مونیخ هفته‌ها نمی‌بازد، اما پس از آن ۳-۴ گل دریافت می‌کند. مطمئنا برای تمام تیم‌ها بُرد و باخت وجود دارد. پرسپولیس تیم بزرگی است، اما قطعا آنها هم شکست می‌خورند.

وی در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: مطمئنا هواداران به ورزشگاه می‌آیند؛ چراکه بازی در روز تعطیل برگزار می‌شود و اگر به خاطر صبا هم نیایند، به خاطر پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند. خواهش می‌کنم همه هواداران در کمال آرامش تیم خودشان را حمایت کنند و توهینی به حریف صورت نگیرد تا فوتبال مردانه‌ای را شاهد باشیم و همه از آن لذت ببرند. ما در بازی قبلی مقابل سپاهان هم از لحاظ کیفیت فنی شرایط بسیار خوبی داشتیم و یکی از بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش گذاشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج