adexo3
۳۱۰۳۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ترکیب احتمالی تیم ملی در بازی با هند

به احتمال قوی تیم ملی در بازی با هند با سیستم ۳-۳-۴ و با این ترکیب به میدان خواهد آمد: محمد رضا اخباری، وریا غفوری، احسان حاج صفی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون.

ورزش سه: به احتمال قوی تیم ملی در بازی با هند با سیستم ۳-۳-۴ و با این ترکیب به میدان خواهد آمد: محمد رضا اخباری، وریا غفوری، احسان حاج صفی، سید جلال حسینی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری و سردار آزمون.

پایه سیستم تیم ملی در این بازی بر خلاف بازی های قبلی ۱-۳-۲-۴ نخواهد بود چون تیم ملی نیت ارایه بازی تهاجمی تری را دارد. هر چند سیستم ۳-۳-۴ در دفاع تبدیل به سیستم ۱-۳-۲-۴ خواهد شد.

به نظر می رسد درون دروازه شاهد حضور اخباری به توجه به غیبت بیرانوند باشیم به این دلیل که او در ماه های اخیر بازی های بین المللی بیشتری را تجربه کرده است. زوج جلال حسینی - پژمان منتظری در قلب دفاعی بهترین ترکیب است. بازی وریا غفوری در جناح راست خط دفاعی و احسان حاج صفی در جناح چپ خط دفاعی محتمل است به خصوص که این دو بازیکن با ایده های کی روش در حمله و دفاع کاملا آشنا هستند و از آنجایی که سه امتیاز این بازی به منظور صعود به دور بعدی مهم و حائز اهمیت است کی روش در شروع خیلی ریسک نخواهد کرد.

زوج امید ابراهیمی و کمال کامیابی نیا در جلوی خط دفاعی با توجه به تجربیات این دو بازیکن زوج ایده آلی است. نگرانی ای نیز بابت تعویض یکی از این دو بازیکن وجود ندارد چرا که سعید عزت الهی روی نیمکت آماده کوچک ترین اشاره از سوی کی روش است. سعید عزت الهی یکی از بازیکنان مورد علاقه کی روش است و سرمربی تیم ملی رفته رفته او را برای بازی در ترکیب تیم ملی آماده می کند تا در بازی های حساس از وجود او بهره ببرد.

در نوک خط حمله حضور سردار آزمون محتمل تر از مهدی طارمی است به این دلیل که کی روش به سردار آزمون زودتر از مهدی طارمی اعتماد کرد. البته اگر کی روش نخواهد پشت سر سردار آزمون به مسعود شجاعی بازی بدهد از وجود مهدی طارمی در این پست استفاده خواهد کرد. در این صورت این احتمال هم وجود دارد مسعود شجاعی را به جای علیرضا جهانبخش به بال راست ببرد.

با توجه به بازی های خوب علیرضا جهانبخش در تیم آلکمار طبیعی است شاهد حضور این بازیکن در ترکیب ثابت تیم ملی و در پست بال راست باشیم. وحید امیری هم طبیعی است بهترین گزینه برای بال چپ باشد. مثلث سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و وحید امیری با حمایت مسعود شجاعی می تواند روز سختی را برای خط دفاعی تیم هند رقم بزند.

گفتنی است تیم ملی در دیدار با هند قادر به استفاده از علیرضا بیرانوند و اشکان دژاگه به دلیل محرومیت نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج