adexo3
۳۱۲۴۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تردید شیاطین سرخ برای قرارداد با مورینیو

یکی از رسانه های انگلیس مدعی شد که باشگاه منچستر یونایتد هنوزم درباره آوردن مورینیو به الترافورد تردید دارد و امیدوار است فان خال را نگه دارد.

خبرگزاری فارس: ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی پس از اخراجش شایعات زیادی درباره تیم آینده‌اش به وجود آمد. ابتدا شایعه شد که والنسیا و رئال مادرید به دنبال او هستند و بعد از آن شیاطین سرخ بنا بر اخبار با او قرارداد اولیه بستند و توافق ها صورت گرفت.

روزنامه گاردین انگلیس خبر داد: مورینیو پیش از این اعلام کرده بود درباره آینده‌اش تا آغاز ماه می فکر می‌کند و نتیجه قطعی را اعلام می‌کند. هنوز منچستر یونایتد امیدوار است تا فان خال در ادامه این فصل نتایج خوبی بگیرد و تا پایان فصل ۲۰۱۷ او را نگه دارد و مورینیو را به منچستر نیاورد.

این نشریه انگلیسی در ادامه نوشت: اد وود وارد نائب رئیس اجرایی باشگاه منچستر یونایتد تا الان از حضور قطعی مورینیو در تیم چشم پوشی می‌کند و به نوعی او را نادیده می‌گیرد. زیرا او از حامیان فان خال سرمربی کنونی شیاطین سرخ است و امیدوار است تا آخر فصل نتایج خوبی را بگیرد و منچستر را تا رده چهارم بیاورم که در این صورت او تا پایان سال ۲۰۱۷ ماندنی خواهد شد.

گاردین در ادامه مصاحبه نائب رئیس اجرایی باشگاه منچستر یونایتد را نقل کرد و نوشت: باشگاه هنوز تصمیم قطعی درباره موریینیو نگرفته است و نمی‌داند که او با سیاست‌های باشگاه تناسب است یا نه و در این موضوع تردید دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج