adexo3
۳۱۵۱۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنری: مورینیو شیاطین را نجات می‌دهد

مهاجم سابق خروس‌ها و توپ‌چی‌های لندن اظهار داشت که آقای خاص جزو بهترین مربیان تاریخ فوتبال است و بهترین گزینه برای هدایت شیاطین سرخ است.

خبرگزاری فارس: تیری آنری بازیکن اسبق بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه‌های پرتغال اظهار داشت که مورینیو یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال است و نام او مترادف با پیروزی است.

آنری در مصاحبه با روزنامه "دیاریو دی نوسیسیاس" پرتغال اظهار داشت: ژوزه مورینیو یکی از بهترین مربیان جهان است که تاریخ فوتبال به خود دیده است. او تقریبا تمام جام‌ها را گرفته است. او قهرمانی‌هایی را به همراه تیم‌هایی مانند پورتو کسب کرده که هیچ کس انتظار چنین اتفاقی را نداشت. او به همراه رئال مادرید قهرمان لالیگا شد درحالیکه بهترین تیم جهان یعنی بارسلونا رقیب اصلی او بود.

آنری از جمله کسانی بود که با اخراج مورینیو از چلسی مخالف بود و همیشه از او حمایت می‌کرد، او در این زمینه گفت: بله من از او دفاع کردم و گفتم که او یکی از بهترین مربیان جهان است و راه حل چلسی او است اما مردم این را نفهمیدند تا جایی که اخراج شد.

مهاجم سابق آرسنال در ادامه درباره حضور مورینیو در منچستر یونایتد گفت: منچستر باید کارهای زیادی را انجام دهد و یک سرمربی بزرگ داشته باشد تا بتواند آن را متحول کند البته این را بگویم که فان خال مربی کوچکی نیست اما به نظرم رسالت او با شیاطین سرخ به موفقیت آمیز نبوده است. به نظرم مورینو گزینه خوبی برای آنها است تا تیم را نجات دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج