adexo3
۳۲۶۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رشیدی: مظلومی استقلالی نیست

پیشکسوت استقلال گفت: مهدی رحمتی و قلعه نویی پرچم ما آبی ها را پایین آوردند و اخلاق را باختند.

کاپ: منصور رشیدی درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:قبل از هر چیز به عنوان یک استقلالی از هواداران استقلال بابت این نتایج عذرخواهی می کنم.گفته بودم استقلال در این بازی شکست می خورد.حتی وقتی استقلال در جریان بازی یک بر صفر پیش افتاد به پسرم گفتم که شکست می خوریم که او قهر کرد و رفت.دلیلش هم روشن بود.کاپیتان استقلال خودش حاشیه ساز شد و با سرمربی حریف به دعوا ورود کرد.

وی ادامه داد:۵۰ سال از عمرم را با استقلال پشت سرگذاشته ام.چطور آنهایی که یک دقیقه برای استقلال در زمین بازی نکرده اند فکر می کنند از من استقلالی ترند؟آنها می دانند ما بابت استقلال چه روزهایی را پشت سرگذاشتیم؟می دانند چند بار پای من به کلانتری باز شد؟روزی که به استقلال پیوستم در امجدیه یک اتاق به من دادند که فقط یک تخت داشت.

رشیدی افزود:مظلومی را می شناختم و او را بهتر از خودش می شناسم. چند سال پیش یک دربی را من با پرویز در اتاق دیدیم.مظلومی دوست داشت پرسپولیس آن بازی را ببرد چون خودش مربی استقلال نبود. حسین ترابپور هم بود و شاهد است.البته ترابپور یک استقلالی اصیل است و این را آن روز دیدم که چقدر برای استقلال بالا و پایین می پرید.دوست دارم پرویز حرف های من را تکذیب کند.اگر او این کار را انجام داد قسم فرزندانش را می دهم.اگر باز هم گفت این اتفاق نیفتاده،من می گذرم و حرفم را پس می گیرم.پرویز می داند و خدای خودش.

مربی اسبق استقلال خاطرنشان کرد:قلعه نویی به عنوان مربی تراکتور باید تلاش می کرد تیمش برنده شود.جز این عمل می کرد حیثیتش زیر سوال می رود.چرا باید بابت شرافتش فحش بخورد؟او از رحمتی شناخت داشت و این مهره را از جریان بازی خارج کرد.رحمتی بی تجربه نشان داد.او که بازی را بلد است چرا این رفتار را کرد؟

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:از نظر من یکشنبه،یکشنبه سیاه استقلال بود.در این بازی استقلال شکست خورد هم در زمین و هم بیرون زمین.مهدی رحمتی و قلعه نویی پرچم ما آبی ها را پایین آوردند و اخلاق را باختند.من با این دو هیچ مشکلی ندارم اما واقعا شرمسارم چنین اتفاقاتی را می بینم.

وی ادامه داد:به حسن روشن انگ منتقد می چسبانید.به خدا قسم او عاشق استقلال است.او گوهر است.باید آنها را حفظ کنیم.متاسفم فرهاد مجیدی پس از این شکست تلخ به کنار زمین آمد و دور افتخار زد.اگر جای آقای مجیدی بودم از درب مخفی آزادی را ترک می کردم.او تیپ خوبی دارد اما واقعیت این است که از مجیدی بزرگ تر در استقلال خیلی داریم.من واقعا از این بابت ناراحتم که هوادار سکته کرده و فرهاد مجیدی این طرف رژه می رود.

رشیدی افزود:کسانی که پرویز را آوردند و سرمربی کردند باید حالا پاسخگو باشند.توانایی های پرویز مظلومی در مقابل همتایانش خیلی کمتر است.آرزو می کنم حالا که استقلال قهرمانی را از دست داده است استقلال خوزستان قهرمان لیگ شود تا رنگ جام آبی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج