۳۲۷۴۱۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایرانپوریان: قلعه نویی ما را جمع کرد

عصر روز گذشته تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلالی که هفته‌ها مدعی اصلی قهرمانی بود را شکست دهد. یکی از بهترین بازیکنان این میدان ایرانپوریان، کاپيتان تراکتور بود که به خوبی هم‌تیمی‌هايش را وسط زمین رهبری کرد. گفت‌وگوی «قانون» با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.

روزنامه قانون: عصر روز گذشته تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلالی که هفته‌ها مدعی اصلی قهرمانی بود را شکست دهد. یکی از بهترین بازیکنان این میدان ایرانپوریان، کاپيتان تراکتور بود که به خوبی هم‌تیمی‌هايش را وسط زمین رهبری کرد. گفت‌وگوی «قانون» با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.

از قبل از بازی با استقلال شروع کنیم.

بله، واقعا هفته بدی بود. بدون اینکه بازی انجام شود همه با اطمینان از کم‌کاری بازیکنان ما حرف مي‌زدند. خیلی حرف‌ها در فضای مجازی، سایت‌ها و روزنامه‌ها علیه بازیکنان ما زده شد و این موضوع ذهن ما را خسته کرده بود. خدا را شکر بردیم و روی همه آنها خط قرمز کشیدیم. مطمئنا شرافت ارزشش بالاتر از فوتبال است.

و دست استقلال را از جام کوتاه کردید.

برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمي‌قهرمان شود. ما برای خودمان و هواداران‌مان بازی مي‌کنیم و استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان برای ما فرقی ندارد. در بازی‌های گذشته هم تیم برتر میدان بودیم و این روند بازی ماست. تراکتور چند هفته ای است که خوب نتیجه می‌گیرد و به گفته کارشناسان خوب بازی مي‌کند.

شرایط بازی چگونه بود؟

ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از استقلال ظاهر شدیم و نبض بازی در دست ما بود. حتی وقتی بازی ۲-۲ شده بود، باز هم رو به جلو بازی می‌کردیم و استقلال در لاک دفاعی بود. خداراشکر مقابل هواداران‌مان روسفید شدیم و آنها تنها دلیل شادی بیش از حد ما بودند.

پس شادی به آن سبک، ارتباطی به اتفاقات پیش آمده در بازی نداشت.

ما در تمام بازی‌ها پس از برد با هواداران‌مان جشن مي‌گیریم و این مختص این مسابقه نبود. بازی‌هایی از این دست برای همه هواداران مهم است و دوست دارند برنده شوند. البته هجمه‌هایی که علیه ما ایجاد شده بود در شادی بیش از حدمان بی تاثیر نبود.

مشاجره‌ای هم میان رحمتی و سرمربی تراکتورسازی به وجود آمد.

سرمربی ما که دنبال مشاجره و درگیری نبود و از حاشیه فرار مي‌کرد. من اصلا دوست ندارم در مورد حواشی صحبت کنم. واقعا نمي‌دانم چه باید بگویم چون در جریان اتفاقاتی که قبلا بین آنها افتاد نیستم ولی به نظر من کار هواداران درست نبود. قلعه نویی جام‌های زیادی را برای استقلال به ارمغان آورده بود و اصلا این حقش نبود که تا این حد توهین بشنود.

روند رو به رشدی را با قلعه نویی آغاز کردید و به بالای جدول رسیدید در حالی که با تونی این‌طور نبود.

تونی هم تمام تلاشش را کرد و مربی بزرگی بود. در کل بازی‌ها، تنها من بازیکن ثابت بودم و تیم نیاز به هماهنگی داشت. با آمدن قلعه نویی شرایط بهتر شد. قلعه نویی توانست با اقتداری که داشت تیم را جمع و به سمت جلو
هدایت کند.

شانس کسب سهمیه هم دارید.

بله، ولی سرنوشت ما دست بقیه تیم‌هاست و ما فقط مي‌توانیم تلاش کنیم تا پیروز شویم. به‌نظر من قهرمانی استقلال در جام حذفی کمک زیادی به ما خواهد کرد تا دوباره آسیایی شویم.
در جام باشگاه‌های آسیا هم توانستید با اقتدار به مرحله بعد صعود کنید.

بله، ما بازی‌های سخت و در عین حال خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما در بلوغ تاکتیکی به آسیا رفت و همه بازیکنان با هماهنگی بالا بازی مي‌کردند.

حریف حذفی شما هم چندان تیم قدرتمندی نیست.

نه، اصلا موافق حرف شما نیستم. این تیم قهرمان کشورش است و اگر تیم خوبی نبود نمی‌توانست سپاهان قدرتمند را که باسابقه ترین تیم ایران است شکست دهد.

ولی سپاهان شرایط سال‌های قبل را نداشت.

بالاخره سپاهان تیم خوبی است. این تیم چهار بازیکن خارجی دارد که جزو بهترین بازیکنان خارجی آسیا هستند. ما باید روی این تیم قدرتمند تمرکز کنیم تا بتوانیم شکست‌شان دهیم.

حرف پایانی.

از تمام هواداران‌مان که در نیم فصل اول آنها را ناامید کردیم و ما را حمایت کردند سپاسگزارم و امیدوارم که در بازی آخر هم موفق شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج