اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۴۶۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کواچیچ: به شدت به میلان علاقه دارم

ستاره رئال مادرید هر چند تاکید کرد که دوست دارد در این تیم بماند اما پیوستنش به میلان را هم رد نکرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت اینتر نیوز، متئو کواچیچ در آخرین روزهای فصل جابجایی تابستانی سال قبل از اینتر جدا شد تا پیراهن رئال مادرید را بر تن کند اما در این تیم بزرگ اسپانیایی زیاد فرصت بازی به این هافبک کروات نمی رسد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید حتی نام کواچپچ را در فهرست ۱۸ نفره برای دیدار با اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار نداد و این باعث شده تا شایعه‌های زیادی درباره جدایی او به گوش برسد.

یکی از باشگاه‌هایی که به جذب کواچیچ علاقه دارد میلان است. این بازیکن کروات در واکنش به بازگشت به فوتبال ایتالیا گفت: من به شدت به شهر میلان علاقه دارم و احتمال هر اتفاقی در فوتبال وجود دارد. با این حال باید بگویم که دوست دارم به حضور خود در رئال ادامه دهم. من رئال را دوست دارم و اصلا به حضور در تیم دیگری فکر نمی کنم.

او درباره این سوال که چرا که در فهرست رئال برای دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید قرار نگرفت این گونه پاسخ داد: من تنها ۲۲ سال سن دارم و از جوان ترین بازیکنان تیم هستم. مهم این است که رئال توانست قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورد. من ۵ سال دیگر با رئال قرارداد دارم. با این حال در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد هر چند دوست دارم در رئال بمانم. دیگر نوبت فکر کردن به یورو ۲۰۱۶ است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیرم تا عملکرد خوبی در تیم ملی کرواسی داشته باشم.

کواچیچ در چند سالی که برای اینتر بازی کرد عملکرد درخشانی از خود نشان داد، اما تراکم خط میانی رئال باعث شده است تا زیاد فرصت بازی به او نرسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج