۳۴۰۹۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونالدو: تساوی پایان کار پرتغال نیست

کاپیتان تیم ملی پرتغال، ایسلندی‌ها را متهم کرد بعد از زدن گل مساوی با تمام نفرات به فکر حفظ دروازه و کسب یک امتیاز بودند.

خبرگزاری فارس‌: کریستیانو رونالدو بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ایسلند اظهار داشت: تساوی با ایسلند به هیچ‌وجه به منزله پایان راه پرتغال نیست. ما یک گل زدیم و آنها یکپارچه دفاع می‌کردند. همین مساله باعث پیچیدگی کار می‌شد.

او ادامه داد:‌ این نخستین بازی ما در یورو ۲۰۱۶ بود. یک تساوی گرفتیم و البته باید آرامش خود را برای ۲ بازی بعدی کاملا حفظ کنیم. چون هیچ چیز ناگواری اتفاق نیفتاده است. مقابل حریف صاحب موقعیت‌های بیشتری شدیم. در حالی که کل موقعیت‌های ایسلند ۲ مورد بود که یکی‌ تبدیل به گل شد. می‌پذیرم تساوی نتیجه‌ جالبی نیست. اما تکرار می‌کنم هیچ اتفاق تلخی رخ نداده است.

او ادامه داد:‌ همه تیم‌های مدعی قهرمانی یورو، در بازی نخست خود با مشکلاتی مواجه شدند. نگاه کنید فرانسه و اسپانیا چقدر مشکل داشتند. در حالیکه آمدیم و بازی خوبی هم کردیم که باید به گل‌های بیشتری ختم می‌شد. اما یک امتیاز گرفتیم. البته ناگزیر هستیم به این نتیجه خوب فکر کنیم تا در بازی بعدی بهتر بدویم و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد:‌ بعد از آنکه ایسلند گل زد، اتوبوس جلوی دروازه‌اش پارک کرد. آنها تا پایان دیگر دنبال بازی نبودند بلکه می‌خواستند با حداقل امتیاز از بازی با ما خارج شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج