۳۴۳۲۳۱
۳۳ نظر
۵۰۰۱
۳۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش: برانکو دروغ می گوید!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیانیه فدراسیون کاملا واضح است و من چیز فراتری نمی‌توانم بگویم.

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش بعد از نشست با تاج اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم بیانیه فدراسیون کامل است از نظر اطلاعات و چیزی فراتر از آن نمی توانم بگویم. بیش از ۶ ماه پیش ما شروع کردیم برای برنامه ریزی برای تیم ملی در مسیر آماده سازی به جام جهانی ۲۰۱۸. ایمان دارم و اعتقاد دارم که هم از بعد حرفه‌ای و هم از بعد فنی برنامه‌ای که ما تدوین کرده بودیم بهترین برنامه‌ریزی برای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران بود.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: اعتقاد داشتیم که برنامه‌ای که آماده کرده بودیم منافع تیم ملی و همین طور باشگاه‌ها را حفاظت می‌کرد و حافظ منافع تیم ملی و باشگاه‌ها بود. اما متاسفانه برخی از نمایندگان باشگاه‌ها بعد از رهبری این مخالفت که از سوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شکل گرفت، یکسری دیگر از باشگاه‌ها با برنامه‌های تیم ملی مخالفت کردند و اگر حمایت همه جانبه نباشد که نبود من قادر به اجرای برنامه‌های تیم ملی نبودم که در نهایت پس ازصحبت‌هایی که انجام شد به این نتیجه رسیدیم که تمام این برنامه‌ها را لغو کنیم.

وی درباره اینکه قلعه نویی از برانکو حمایت کرده و سرمربی پرسپولیس نیز گفته بود کی روش گروکشی بازیکن می‌کند که در نهایت شما با بیانیه‌ای پاسخ آنها را دادید گفت: بنده ارتباط تنگاتنگی با طبیعت دارم و یکی از طرفداران محیط زیست هستم. البته شگفت‌زده هم نیستم که قلعه نویی از برانکو حمایت می‌کند و این یک مسئله جدید نیست. ایشان همیشه مخالف تمام برنامه‌های تیم ملی بوده و در نتیجه در این مورد چیز جدیدی را شاهد نیستیم.

کی‌روش گفت: قلعه نویی وقتی بازیکنان سرباز می‌توانند برای باشگاهشان بازی می‌کنند و برای تیم ملی بازی نمی‌کنند شکایتی ندارد و شرایط برای ایشان در آن موقعیت خوب است. مسئله‌ای که اینجا باعث شگفت زدگی می‌شود این است که یک مربی خارجی که باید با تمام انرژی بیاید و از برنامه‌های تیم ملی حمایت کند الان مخالفت خود را نسبت به تیم ملی به این شکل کاملا نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: البته به تمام نظرات و انتقادات احترام می‌گذاریم ولی بار دیگر تکرار می‌کنم اعتقاد راسخ دارم که این برنامه‌ای که تدوین شده بود بهترین برنامه برای تیم ملی بود و همین طور حفظ منافع باشگاه‌ها به خاطر اینکه کاری که تیم امید انجام داد را انجام نمی‌دادیم که بخواهیم لیگ را بیش از ۴۵ روز تعطیل کنیم و این اتفاق که در زمان تیم امید افتاد قرار نبود دوباره تکرار شود اما وقتی تیم امید لیگ را به مدت ۴۵ روز تعطیل کرد آقای برانکو و همین طور قلعه نویی هیچ گاه گلایه نکردند.

کی‌روش گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم بنده به تمام نظرات احترام می‌گذارم البته من یک نظر داشتم و کارشناسان و نخبگان فوتبال ایران یک نظر دیگر داشتند و با نظر من مخالف بودند. ما هم قبول می‌کنیم و به همین دلیل برنامه جدیدی را تدوین کرده و تحویل فدراسیون فوتبال دادیم. طبق برنامه جدید ما فقط ۴ روز قبل از مسابقات رسمی و طبق قوانین فیفا یعنی قبل از دیدار با قطر دور هم جمع می‌شویم و انشاءالله خداوند بزرگ کمک می‌کند تا به پیروزی برسیم. اگر هم موفق نبودیم از آقای قلعه نویی و برانکو دلایل آن را جویا شوید.

وی تاکید کرد: می‌خواهم به مطلبی اشاره کنم که بسیار مهم است. صحبت‌های اخیر آقای برانکو که ایشان اشاره کرده بود بنده اجازه نمی دهم بازیکنان در تست پزشکی شرکت کنند کاملا کذب، دروغ و اشتباه است و صحبت‌هایی است که ایشان باید مسئولیت این صحبت‌های نادرست را قبول کند.

کی‌روش گفت: به عقاید آقای برانکو احترام می‌گذارم البته باید اشاره کنیم وقتی ایشان سرمربی تیم ملی بود خودشان برنامه ها و اردوهای تمرینی متعددی را داشتند اما حالا که مربی باشگاه شده‌اند نظرشان متفاوت است ولی ایشان نمی‌تواند به هواداران خوب پرسپولیس دروغ بگوید و هواداران را خدایی ناکرده علیه بنده تحریک کند.

سرمربی تیم ملی افزود: می‌خواهم مطلبی را به هواداران خوب باشگاه پرسپولیس بگویم که بنده هیچ وقت مانع شرکت هیچ بازیکنی، نه تنها باشگاه پرسپولیس بلکه بازیکن تیم‌های مختلف مثل سپاهان و ... نشدم. اجازه دهید یک واقعیت را بگویم و آن اینکه حتی اطلاع نداشتم قرار است این گونه تست‌ها در این برهه زمانی اتفاق بیفتد.

وی تاکید کرد: اگر آقای برانکو می‌خواهد دلایل و توجیهاتی برای عدم موفقیت در چند سال اخیر در ایران برای باشگاه پرسپولیس بیاورد باید دلایل دیگری را انتخاب کند. ایشان به خاطر توجیه عدم موفقیتش روی من حساب نکند چون فرد اشتباهی را انتخاب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kasra

      از کی روش دیگه واقعا بدم اومده، نباید این کارها و حرفارو میزد، خودشو خراب کرد، فوتبال ایران بسته به طرفدارای پرسپولیسه

      پاسخ ها

      • وحید

        منظورت طرفدارای لنگه؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        سر صبحی روحم شاد شد با تیکه ی آخر ِ حرفت :)))))))))) خیلی خنده دار بود

    • بدون نام

      کلا اردوی تیم ملی را لغو کردن به ضرر تیم ملی و باعث شکست از قطر و صعود نکردن به جام جهانی روسیه می شود

    • بدون نام

      بسه به طرفدارای لنگی.....
      با کدوم افتخار

    • بدون نام

      آقای کی روش بجای اینکه حرف حق برانکو که طبق عرف بین الملل زده شده رو بپذیره الکی بیانیه میده...ما طرفدارهای پرسپولیس خودمون تشخیص میدیم کی راست میگه و در این قضیه طبق رسم فوتبال دنیا که باشگاه ها بازیکن هایشان را برای اردوهای متعدد و طولانی مدت در اختیار تیم ملی قرار نمیدن حق رو به برانکو میدیم

    • mamad

      حق بابرانکو هس چون اگه برن تیم ملی ۹روز مونده به بازیای لیگ بازیکناش رو میگیره خداروشکر کم هم ملی پوش نداره اگه هم نتیجه نگیره اونوقت شما میاین طرفداریش بگین به نفع منافع ملی ایران کارکرده؟؟نه اخرجش میکنین

    • حامد

      این کیروش دیگه شورش رادراورده

    • بدون نام

      من طرفدار پرسپولیس و استقلال نیستم ولی یکی باید جلوی این کی روش رو بگیره که هرکاری دلش میخاد نکنه
      این آقا تو این چند سال هرکاری دلش خاسته کرده

    • سهیل جعفري

      کدوم کشوری تو دنیا وجود داره که تیم مایش رو یک ماه می بره اردو اون هم تو تعطیلات بین دو فصل باشگاهها????

    • بدون نام

      فایده نداره این دست و پا زدن و دری وری گفتن آقای کی روش!!!
      داری میسوزی که یک صدم برانکو هم شعور مربیگری نداری! بی تربیت بی اصل و نصب

    • بدون نام

      مقاسیه کنید ادب دو مربی را در رفتار گفتار... کی روش متاسفم برات

    • 6 4

      آقای کیروش آقای برانکو 5سال مربی تیم ملی بوده بهترین نتایج کسب کرده از جمله صعود به جام جهانی .از بهونه ها در نیار پیش قاضیو ملق بازی.

    • محمد

      بنظر باید کیروش با یکی از ارکان پرسپولیس مثلا سرمربی این تیم اختلاف نظر پیدا میکرد تا صدای رسانه ها و ملت در میومد که اقای کی روش واقعا دارن زور میگن واصولا وجودشون تا امروز برای فوتبال ایران تاثیری به اندازه یکصدم دستمزد نجومیشون نبوده.شبیه این اختلاف نظرها رو قبلا به مراتب با استقلالیها و برخی افراد دیگه هم داشتن ایشون ولی همه رسانه ها جانب کی روش رو میگرفتن.ازماست که بر ماست

    • بدون نام

      کی روش احترام سرش نمیشه برانکو قبل از تو سرمربی تیم ملی بوده خجالت بکش پول مفت زبان دراز وکلی ادعا...توبرای تیم ملی چکار کردی تیم راترسو محتاط وسردرگم کردی هیچ اثری از تاکتیک وبرنامه نیست فوتبال علی اصغری اونمکه خودمون بلدیم...

    • بدون نام

      حق با کیروشه،... کسی که هدفش شکست نیم ملی باشه،من طرفدار پرسپولیس و در مرحله اول موفقیت تیم ملی هستم،اگر از قطر شکست بخوریم برانکو را با ....

    • farzad

      کیروش در یک نگاه...برنامه وتاکتیک در تیم ملی ساده وعلی اصغری سانت وبزن زیرش وارسال مستقیم..ترسو ومحتاط...پول مفت ..ادعا زیاد..زبان دراز...انتقاد مساوی قهر...

    • بدون نام

      کاربر ۱۵:۴۷ یکم ادب داشته باشی بد نیست!!!! هرجایی بحث استقلال و پرسپولیسو پیش نکش

    • بدون نام

      کیروش درست میگه,این برانکو کجای فوتبال دنیا بوده که حالا مدعی شده لنگیا هم ازش طرفداری میکنن.

    • reza

      آهای اینجا ایرانه پرتقال (پرتغال)که نیست.مواظب حرف زدنت باش

    • بدون نام

      آخه برانکو یی که تو جام جهانی جرأت نکرد از رو نیمکت بلند شه و علی دایی به جاش تیم رو هدایت کرد رو دارید با کی روشی مقایسه میکنید که حتی در مقابل آرژانتین هم واسه گل زدن برنامه داشت؟؟؟؟؟
      خیلی بی انصاف هستید و چیزی از فوتبال نمی فهمید!!!

      پاسخ ها

      • احمدی

        خداییش اینو راست میگی

    • بدون نام

      کیروش بی ادب

    • بدون نام

      برو بابا خودت از فوتبال چیزی نمیفهمی!!!! باخت جلوی عراقو هم یادمونه,.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باخت جلوی عراق؟؟!!!! واقعاً؟!!!! منظورت مقاومت 10 نفره ایران در برابر عراق به مدت 50 دقیقه و شکست تو ضربات پنالتیه؟؟؟!!!
        حتی یه بچه 10 ساله هم میفهمه ایران حقش بود به فینال برسه اگه اشتباه داوری نبود حداقل 2 به صفر عراق رو میبردیم و میرسیدیم به کره ای که تو زمین خودش با حقارت تمام برده بودیمش و مثل چی از کی روش میترسیدن.

    • بدون نام

      آهای کیروش خودت دروغگویی

    • رضا

      مربی ملی تو عرضه نداری 4روز قبل مسابقه تیمت را جم جور کنی تقصیر را از الان گردن دیگران نینداز تو بدرد همون دستیاری هم نمیخوری کسی هم جایی قبولت نداره میگی نه امتحان کن وفقط خواهشا از ایران برا همیشه برو هرکس از تو تعریف کنه واقعا از فوتبال هیچی سرش نمیشه هیچ نوفهمه .....ها.....برو زود ...

    • رضا

      ببخشید برانکو زمان خودش همینطور بوده حتما تو دعوای خارجیها هردو سیا بازی میکنند شما ها گوش ندید هر دو از یه قماشن

    • رضا

      آقا این دوتا به اندازه کافی به فوتبال ما گند زدن تحقیق کنید بعد دعوا کنید هنر هردوشون هم اینه که تیم ملی را با اون همه استعداد فقط بردن جام جهانی تو 4تیم چهارم شدن برگشتن وبرا تمدید قردادشون کلی عشوه خرکی اومدن فدراسیون هم چندتا خنده تحویل مردم داده ماشاا..لا همه هم علامه دهر واقیت اینه پولمون هم با هم تقسیم کردن بعدم گفتن مقصر احمدی نژاده ...تا صد سال دیگه هم همین را میگن ....تمام بیفایدس دعوایی آبی وقرمز وسو استفاده از احساسات آنها شما گول نخورید دستا توی یک کاس است وبس گرفتید.....

    • امید

      کی روش مغرور است و آدم مغرور از دل هواداران پرسپولیس رخت خواهد بست!

    • حمید رحمانی

      عدم موفقیت برانکو!!!آقای کیروش بهتره یه نگاهی به آمار و اطلاعات بندازی تا بفهمی کی عدم موفقیت داشته خودت یا برانکو،آقای برانکو پر افتخار ترین مربی خارجی تیم ملی بوده

    • بدون نام

      برانکو یه مربیه درجه سه هستش که فقط داره ادای مربیای بزرگ رو در میاره در مقابل کی روشی که واقعا یه مربی بزرگه

    • بدون نام

      لنگ ساکت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج