۳۴۵۱۴۲
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش مایلی‌کهن به کنایه‌های کی‌روش

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش که از مار و گرگ سخن می گوید خودش کاپیتان همه این امور است.

خبرگزاری فارس: محمد مایلی کهن در مورد اینکه گفته بود قائم مقام باشگاه ملوان قرارداد ۶۰۰ میلیونی امضا می کند گفت: از این حرفم اشتباه برداشت شد و برخی تصور کردند که منظورم محمود پیشگاه هادیان است در حالیکه ایشان فردی بسیار محترم است و هیچگاه هم قائم مقام باشگاه نبوده بلکه معاون ورزشی باشگاه ملوان بوده است. من از ایشان عذرخواهی می کنم. همه می دانند که من حرف هایم را نسنجیده بیان نمی کنم که بخواهم بعد آن را تکذیب کنم و همیشه پای حرفی که زده ام ایستاده ام.

وی در مورد اینکه مذاکره جدیدی باشگاه ملوان با او برای سرمربیگری این باشگاه با او داشته است یا نه گفت: خیر سرنخواستن من دعواست.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به استفاده از کلماتی مانند مار و گرگ در یکی از بیانیه های کی روش گفت: در پاسخ به این لغات فقط یک جمله می گویم. او خودش کاپیتان همه این امور است.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی گفت: دیگر قرار نیست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت ها یا جام جهانی شرکت کند. زیرا این مسابقات اهمیتی ندارد بلکه آنچه مهم است رده بندی جهانی فیفاست! اصلا مسابقاتی مثل جام ملت ها مهم نیست. همانطوریکه جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ اهمیت ندارد بلکه صعود ما در رده بندی جهانی و فیفا اهمیت دارد که با تدبیر ایشان ما به رتبه اول رنکینگ جهانی خواهیم رسید! با مسابقه با تیم هایی مثل بورکینافاسو و جزایر فارو می توانیم در رده بندی جهانی صعود کنیم و این رنکینگ جهانی از همه چیز برای تیم ملی ما مهم تر است که به زودی به رده اول آن خواهیم رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      این آقا نظرندهد روزشب نمیشود بابا شمااگرکاربلدبودی الان تیم داشتی هرچندشمامتخصص سقوط تیمهای تحت امرتان هستید

    • سید

      آقا تیم المپیک.فکر میکنی در ریو چه مقامی بدست آورد. آیا مسبب اوت تیم لرستان به لیگ یک کی روش بود وبسیار اوتی های دیگر .راستی پولتو از کفاشیان گرفتی عجب پول حلالیه .همیشه در توبه بازه .

    • بدون نام

      زنده باد آقای مایلی کهن

    • بدون نام

      سلام،این بنده خدا خودش میگه سرنخواستن من همه جادعوا ست،شمارابخدا ازایشون نظرنخواهید،بگذارید زندگیش بکند،چرااینقدراذیتش می کنید که مجبوربشه ازهمه انتقاد کنه.

    • نوید

      آقای مایلی کهن شما اگر خودت رو در سطح کیروش میدونی که ازش ایراد بگیری, لطفا یک قرار داد بعنوان سر مربی هم نه, کمک مربی, دستیار, مشاور اصلا تدارکات با یک تیم خارجی, باشگاهی, ملی, محلی, اصلا افغانستان یا تبت ببند, خرج خودتم نه اصلا پول نگیر, ما بهت پولشو میدیم, فقط قرارداد بیار ببینیم خارج از این کشور یک نفر قبولت داره

    • بدون نام

      اقای مایلی کهن ی نگاه به خودت و جایگاهت بکن بعد راجع به کیروش نظر بده

    • مهدی

      درود بر شرف مایلی کهن

    • رضا

      درسته الان از كیروش زیاد خوشم نمیاد بخاطر درگیری با برانكو ولی وقتی میبینم یكسری خبرنگار میرن سراغ مایلی كهن همچنان دوست دارم از كیروش حمایت كنم.آقا من كل خبرنگارهارو قسم میدم از مایلی كهن گزارش نگیرید

    • یوسف

      خوب راست میگن بازی با تیمهای رده ۱۰۰به بالای جهانی چه سودی برای تیم ملی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج