۳۴۷۸۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آل‌نعمه: نفت می‌تواند مدعی لیگ باشد

مدافع جدید تیم فوتبال نفت گفت: به نظرم نفت توانایی قرار گرفتن در جمع مدعیان لیگ برتر شانزدهم را دارد

خبرگزاری میزان: احمد آل‌نعمه درباره علت جدایی‌اش از تیم فوتبال پدیده و پیوستن به نفت تهران اظهار داشت: سال گذشته شرایط خیلی خوبی در پدیده داشتم و به خصوص در نیم‌فصل دوم این تیم عالی کار کرد. همین اتفاقات باعث شده بود با پدیده برای تمدید قرارداد مذاکره داشته باشم كه متأسفانه برسر شرایط مالی به توافق نرسیدیم اما خودم دوست داشتم در پدیده بمانم.

وی افزود: من دو، سه پیشنهاد خوب هم از لیگ‌برتر و هم از لیگ یک داشتم اما در نهایت ترجیح دادم به نفت بپیوندم. در این دو، سه روز اخیر در حالی که کار انتقالم به یکی از گزینه‌ها نهایی شده بود مدیران نفت مدام با من در ارتباط بودند و خواستند که به این تیم بروم. آنها به من می‌گفتند کمی‌ دست نگه دارد و ما هم صبر کردیم و بعد هم به نفت پیوستم.

مدافع جدید تیم فوتبال نفت تهران درباره اینكه چطور مدیران این تیم بدون انتخاب سرمربی در حال جذب بازیكن هستند، تصریح كرد: به نظرم این تصمیم را به خاطر این گرفتند که فرصت‌سوزی نكرده و بازیکنان خوب را از دست ندهند. قطعاً همزمان با جذب بازیکنان، با کادرفنی مدنظر خودشان هم در حال مذاکره هستند. بازیکنان گرفته شده در سطحی قرار دارند که هر مربی به تیم بپیوندد مشکلی با جذب آنها نخواهد داشت.

آل‌نعمه خاطرنشان کرد:‌ به نظر من خریدهای خوبی انجام شده و بازیکنانی را جذب کرده‌اند که اکثر تیم‌ها خواهان جذب آنها بودند و قرار است چند بازیکن دیگر خوب هم به تیم اضافه شوند.

وی در پایان درباره اینكه آیا نفت می‌تواند در لیگ شانزدهم جایگاه خوبی را به دست بیاورد یا خیر، گفت:‌ به نظرم این تیمِ نفت شرایطش به نحوی است که توانایی قرار گرفتن در جمع مدعیان را دارد. شک ندارم در کنار این فاکتور من هم می‌توانم به روزهای اوج خودم نزدیک‌تر شوم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج