۳۵۶۷۳۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

وقت حرف های برانکو هوادارانش را شوکه کرد

توجیه برانکو درباره دلیل چرخش ۸۰ درجه ای برانکو درباره طارمی و دلایلش برای این تغییر حتی برای حامیانش هم قابل هضم نیست.

خبرآنلاین: برانکو ایوانکویچ که گفته بود طارم را در صورت بازگشت ، نمی خواهد ، خیلی ساده در برابر خواست باشگاه برای پذیرش او کوتاه آمد تا حساسیت های زیادی در بین موافقانش ایجاد شود. این چرخش ۱۸۰ درجه ای که بعضی ها به شوخی و به سان گفته های یکی از مربیان معروف لیگ برتری ، آن را چرخشی ۳۶۰ درجه ای می نامند هم چندان عجیب نبود تا وقتی که او دلایلش برای استفاده و برنگرداندن طارمی را نگفته بود. از وقتی این جملات را گفته حتی سایت بانک ورزش که همیشه سیاست ها و تصمیمات درست این مربی کروات را تائید و حمایت می کند ، این بار از این رفتار سرمربی قرمزها شوکه شده است.در این متن آمده است:« او به هر دلیلی، درست یا غلط پذیرفت که طارمی را دوباره در تیمش قبول کند.
شاید تا اینجای کار ایرادی وجود نداشته باشد، اما مشکل از جایی اوج می‌گیرد که ایوانکوویچ در توجیه رفتارش به بهانه‌های عجیب و غریب رو می‌آورد. سرمربی پرسپولیس سه‌‎شنبه‌شب در پایان تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شده و گفته: «منظورم از اینکه گفتم جایی برای طارمی ندارم این بود که لیست ما با حضور او پر می‌شد، اما وقتی شجاع خلیل‌زاده نیامد، جا برای طارمی باز شد و او بدون هیچ مشکلی به تیم برگشت!» این اظهارات آنقدر عجیب است که آدم باورش نمی‌شود آنها را از زبان یکی مثل برانکو می‌شنود. اول اینکه شجاع خلیل‌زاده حداقل یک هفته پیش از بازگشت طارمی به پرسپولیس قراردادش را تا پایان فصل با سپاهان تمدید کرد و به این ترتیب محرز شد که او جایی در جمع قرمزها ندارد.
دوم اینکه پرسپولیس در زمان انجام این مصاحبه، هنوز دو بازیکن اوکراینی را جذب نکرده بود و به این ترتیب همچنان سه جای خالی داشت. اگر واقعا دغدغه برانکو فقط کمبود جای خالی در لیست بازیکنان بزرگسال بود، طبیعتا می‌توانست مهاجم اوکراینی را نگیرد و طارمی را جذب کند. سوم آنکه مربی کروات در همین مصاحبه به صراحت مدعی شده بود نه‌تنها طارمی را نمی‌خواهد، بلکه هیچ بازیکن ایرانی و خارجی دیگری را هم جذب نخواهد کرد؛ حال آنکه هم طارمی آمد و هم اوکراینی‌ها قرارداد بستند! به هر حال خیلی منطقی‌تر بود اگر برانکو به جای این قبیل بهانه‌ها، جملات قبلی‌اش را تکرار می‌کرد و مدعی می‌شد صرفا به خاطر هواداران از سر تقصیر طارمی گذشته است. این البته دومین مصاحبه شگفت‌انگیز برانکو در دو ماه اخیر است. او پیش‌تر و پس از جذب سید جلال حسینی توسط باشگاه گفته بود: «من پارسال هم با حضور حسینی مخالف نبودم!» همه اینها یعنی آنکه حتی مستر برانکوی دوست‌داشتنی هم گاهی می‌تواند برای نجات خودش از مهلکه، داستان‌های باورنکردنی سر هم کند و شبیه برخی مربیان وطنی شود!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن محسنی

      خواهشا در مورد برانکو هیچ نظری ندین.پروفسورخط قرمز ماست

    • فقط پرسپولیس

      نه انصافا اینقدر میسوزه که ساعت ۷صبح این مزخرفات رو نوشتی
      چند روزی هواسم بت هست که میبینم هر روز داری از این مطالب مینویسی بابا تو که طرفدار کیسه هستی برو در مورد تیم خودتون مطلب بنویس در ضمن اگه همون روز اول از این پمادای نقل و انتقالات ضد سوزش مخصوص کیسه استفاده میکردی همون روز خوب میشدی ولی هنوز هم دیر نشده درسته ۶ روز درد سوزش خیلی سخته ولی سعی کن امروز بزنی تا دیگه از این مزخرفات در مورد تیم ما پرسپولیسی ها ننویسی
      آقا لطفا این حقیقت رو چاپ کنید تا اون نویسندهه به خودش بیاد
      با تشکر

    • خلاقی

      خواهشا موش ندوونین تو کار پرسپولیس
      به شما ربطی نداره برانکو چی گفته

    • بدون نام

      واقعیتو نوشته. لنگیا فرهنگشو داشته باشید لطفا

    • علی

      برانکو حرفه ایه و میدونه به تیمی اومده که هوادارای زیادی داره
      ضمنا طارمی هم به شدت پشیمون بود و یک مهاجم شش دانگ و با اعتراف به اشتباهش و عذرخواهی از هواداران و مسئولان برانکو رو قانع کرد و ضمنا برانکو میدونست در صورت مخالفت با طارمی ممکنه برخی تو طول براش حاشیه درست کنند مثل خود شما که از الان شروع کردی

    • مسلم

      چرا ما ایرانی ها اینجوری شدیم و میخوایم به هر قیمتی شده همدیگر رو زمین بزنیم. این تحلیل های الکی چیه که میخواین به ذهن مخاطب القا کنید. هدف شما فقط ایجاد تنش و حاشیه است . اگه همین طارمی رو نخواسته بود خود شما صد تا مطلب می نوشتید که جوان بوده ، اشتباه کرده ، سرمایه ملی هست و از این جور حرف ها . بس کنید لطفا این جور حرف ها رو و بزارید تیم ها کار خودشون رو انجام بدن.

    • بدون نام

      بفرمایید تحویل بگیرید حالا بازهم برانکو رو با کی روش مقایسه کنید!!!!!! یارو جرأت نداره رو حرفش بمونه !!!!! کی روش وقتی میگه فلانی حق نداره بیاد تیم ملی یعنی اگه استغفرالله خدا هم بیاد وساطت کنه راهش نمیده!!!!!!

    • بدون نام

      دلش خاسته قبول کنه

      بهت یاد ندادن تو کاری که بهت ربطی نداره دخالت نکنی

    • بدون نام

      برانکو کارخیلی درستی کرده

    • بدون نام

      دوست عزیز که نوشتی کی روش. بزارپرسپولیسم دست یک نفرمیبود ازآقای برانکوتوهرشرایطی دفاع میکرد بعدمیدیدی چجوربرخورد میکرد

    • بی نام

      استقلالیها بهتره فکر بازیکن بزرگشون که تو همه چی دخالت میکنه باشن...اینجا پرسپولیسه

    • طاهر

      جون مادرت اگه منصوریان ,این کارو میکرد باز هم چرت و پرتارو مینوشتی ,زشته بزار نونی که میخوری حلال باشه ,توش فش مش نباشه

    • پرسپولیسی

      اگه کیسه ها ی بار دیگه حرف زدین ی حرفی بهتون میزنما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج