adexo3
۳۶۶۲۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صادقی: هیچ چیزی کمتر از جوان ها ندارم

کاپیتان نارنجی پوشان در لیگ شانزدهم می گوید نیمکت نشینی برایم سخت است اما باید به گونه ای رفتار کنم که الگویی برای جوان ها باشم.

ورزش سه: ابراهیم صادقی که از پرسابقه ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر است در لیگ شانزدهم نیز بازوبند نارنجی پوشان را بر بازو می بندد، وی در رابطه با سه دیدار تیمش در آغاز لیگ شانزدهم گفت: در بازی هایی که انجام دادیم سعی کردیم از نظر کسب نتیجه به یک روند صعودی دست پیدا کنیم، البته از نظر نوع بازی در لیگ فعلی عملکرد مناسبی داشتیم، در دیدار با پرسپولیس یک بازی متعادل را شاهد بودیم و روی یک غفلت گل خوردیم، در برابر ذوب آهن هم تساوی در خانه حریفی که دو سال پیاپی قهرمان جام حذفی بوده است حتما نتیجه خوبی به حساب می آید، در بازی سوم هم که بالاخره توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: البته ما به دنبال حفظ روند مثبت مان هستیم چرا که سال گذشته نیز بازی ها را خوب آغاز کردیم اما در ادامه دچار مشکل شدیم و درنهایت هم لیگ را خوب تمام نکردیم، ما به دنبال این هستیم تا حداقل بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم.

کاپیتان نارنجی پوشان در ادامه گفت: ما هدف‌مان این است که جزو ۳ تیم بالای جدول باشیم و همانطور که گفتم حداقل سهمیه آسیا را می‌خواهیم که دور از دسترس نیست. سایپا ۱۰ سال پیش قهرمان شد و بعد از آن به جز یک فصل که در خطر سقوط قرار گرفت، در همه فصل‌ها وسط جدول بود اما این بار باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم. امسال تغییرات زیادی داشتیم که نیاز به زمان دارد اما بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شدند.

وی درباره نیمکت نشینی خود در بازی های سایپا گفت: به هر حال در هر تیم ۲۵ بازیکن حضور دارند که فقط ۱۱ نفر می‌توانند در ترکیب اصلی باشند، این مساله هم به نظر مربی بستگی دارد. من در کل این سال‌ها که در سایپا هم بازی کردم در بیش از ۹۰ درصد بازی‌ها حضور داشتم و نیمکت‌نشینی برایم سخت است اما من حرفه‌ای برخورد می‌کنم و تازه ۳ هفته گذشته و ۲۷ هفته باقی مانده که من تلاشم را در تمرین‌ها بیشتر می‌کنم تا بتوانم نظر مربی را جلب کنم و دوباره به ترکیب اصلی برگردم.

صادقی ادامه داد: آقای فرکی باید درباره بازیکنانی که در ترکیب قرار می گیرند نظر بدهد اما من چیزی کمتر از جوان‌ها ندارم. آماده باشم برای تیمم می‌توانم مثمرثمر باشم. مسئله فنی یک بحث است اما من فکر می‌کنم باید رفتار حرفه‌ای را به بازیکنان جوان‌تر یاد بدهم. وقتی نیمکت‌نشین هستم اعتراضی نکنم و تلاشم را بیشتر کنم و هر وقت مربی برای ۱۰ دقیقه هم خواست به زمین بروم بهترین عملکردم را نشان دهم. باید این رفتارها را یاد بدهم چون همیشه به این صورت نیست که در همه بازی‌ها حضور داشته باشیم. من هفدهمین سال حضورم در سایپا را می‌گذرانم و ایمان دارم می‌توانم تلاش کنم و نظر مربی را جلب کنم.

او درباره عدم دریافت بازوبند پس از حضور در میدان گفت: این چیزی است که خودم خواستم. دوست دارم بازیکنی که با بازوبند به زمین می‌رود تا آخر بازی کاپیتان بماند. من ۱۲ سال در این تیم کاپیتان بودم و بهتر است کمی هم فرصت به بقیه برسد. دوست دارم آنها هم حس کنند می‌توانند به تیم کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج