adexo3
۳۹۱۶۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امری: رفته رفته به اوج می رسیم

سرمربی پاری سن ژرمن پیروزی برابر دیژون را روحیه بخش دانست و تاکید کرد که شاگردانش رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک می شوند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از elsport، پاری سن ژرمن در آغاز هفته ششم رقابت های لیگ فرانسه از دیژون پذیرایی کرد و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا دومین سه امتیاز پیاپی خود را به دست آورد.

پاری سن ژرمن شروع خوبی در فصل جدید لیگ فرانسه نداشت و دو در چهار بازی نخست، تنها هفت امتیاز کسب کرد اما این تیم با دو پیروزی پر گلی که اخیرا به دست آورده است، خود را از شرایط بحرانی خارج کرد.

اونای امری در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرد: بازی سختی داشتیم چراکه حریف بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود و تنها به کسب تساوی فکر می کرد. خوشحالم که توانستیم در این دیدار سخت پیروز از بازی خارج شویم.

او ادامه داد: فشار ما باعث شد تا بازیکن دیژون اشتباه کند و دروازه خودی را باز کند. با این گل، اعتماد به نفس ما بالا رفت و خوشبختانه گل دوم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندیم اما برای تمام شدن کار باید گل سوم را هم می زدیم که خوشبختانه این‌گونه هم شد. به این پیروزی نیاز داشتیم و خوشحالم که رفته رفته به روزهای خوب برمی‌گردیم. پیروزی در این دیدار خانگی به ما روحیه داد. امیدوارم در دیدارهای بعدی هم موفق باشیم. دیگر باید این دیدار را فراموش کنیم و به دیدار حساس برابر تولوز فکر کنیم.

پاری سن ژرمن با این پیروزی، ۱۳ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به موناکو موقتا در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج