adexo3
۳۹۳۰۱۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

هم استقلال سود می‌کند هم کی‌روش

منصوریان برعکس مربیان لیگ

منصوریان به دلیل اینکه در استقلال هنوز به کیفیت لازم نرسیده برخلاف مربیان دیگر لیگ برتر از تعطیلات پی در پی لیگ حمایت می کند و به این ترتیب به عهد ابتدای فصل خود با کی‌روش هم وفادار است.

خبرگزاری مهر: با وجود پیروزی استقلال منصوریان مقابل ذوب آهن، این تیم در این دیدار هم کیفیت فوق العاده‌ای نشان نداد و در اواخر دیدار به شدت زیر فشار ذوب آهن قرار گرفته بود. شاید به همین دلیل است که منصوریان در کنفرانس خبری اعلام کرد «به ۲۱ روز تعطیلی پیش رو به عنوان نقطه عطف نگاه می‌کند».

در واقع منصوریان برخلاف همه مربیان دیگر تعطیلات لیگ برتر را دوست دارد چون هنوز به کیفیت مورد نظر خودش نرسیده و تیمش همچنان زمان نیاز دارد تا به اوج تکامل نزدیک شود و این به آن معنی است که زمان بندی منصوریان در استقلال چندان خوب نبوده و با وجود بدنسازی ابتدای فصل و سی روز تعطیلی پس از پایان هفته چهارم همچنان به بیست و یک روز تعطیلی دیگر نیاز دارد تا استقلال را به آنچه خودش می‌خواهد نزدیک کند.

با وجود این باید تاکید کرد که استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و بسیار کند به جلو حرکت می‌کند و شاید باید منصوریان برنامه ریزی بهتری را در این زمینه انجام بدهد و تغییرات را روان‌تر و سریع‌تر در تیم اعمال کند.

البته برای منصوریان حمایت از این تعطیلات دو سر برد است چرا که هم‌زمان از کی‌روش هم حمایت کرده و این نتیجه عهدی بود که او پیش از اینها با کی‌روش بسته بود و خلاف برانکو تصمیم گرفته بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد شعبانی فر

      آقای منصوریان چه از فوتبال سر در میاره که از مربیگری در بیاره ایشان همون بهتر رستوران داری کنه،کی روش هم بره جزیره اش هوا خوری....

    • بدون نام

      کارشناسی معترضانه ای بود.
      پرسپولیسی ام، ولی ضایع بودی

    • بدون نام

      ...
      ولی قبل از لیگ کاری انجام ندادی در بین تعطیلات لیگ چه کاری میتوانی کنی؟
      فقط خرید بی مورد و خروج بی خود بازیکنان قدیمی

    • اس اس

      اقای منصوریان فقط داری با هوادارا بازی میکنی,خودتم خوب میدونی که فقط داری به هوادارا دلداری و امید الکی میدی,مطمعن باش مردم خیلی بهتر از تو فوتبال میفهمند و میبینند که تیم کاملا دفاعی و ضعیف بازی میکنه ولی تو هنوز به خاطر اینکه مردم علیه تو شعار ندن داری پاچه خاری میکنی ,مردباش خودت استعفا بده نزار محبوبیتت خدشه دار بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج