اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۹۳۰۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آندو سوژه ارمنی‌ها شد

تیم‌ملی ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی به ارمنستان رفت تا در فاصله تقریباً دوهفته‌ای باقی مانده تا دیدار با کره‌جنوبی آماده شود.

روزنامه شهروند: تیم‌ملی ایران برای برگزاری اردوی تدارکاتی به ارمنستان رفت تا در فاصله تقریباً دوهفته‌ای باقی مانده تا دیدار با کره‌جنوبی آماده شود. این اردو که با تعطیلی دوباره لیگ برتر برگزار شده، بدون حضور لژیونرها ادامه پیدا می‌کند. همین موضوع انتقادات زیادی را به کی‌روش و تعطیلی لیگ وارد کرده که چرا وقتی شالوده تیم‌ملی براساس حضور لژیونرها است بازیکنان باشگاهی باید از الان وارد اردو شوند. البته که مربیان لیگ برتری به جایی نرسیدند و این بار هم کی‌روش برنده بود و با تعطیلی لیگ برتر تیم‌ملی به ارمنستان رفت.

استقبال ویژه ارمنی‌ها از تیم‌ملی و آندو

حضور تیم‌ملی فوتبال کشورمان در اردوی ارمنستان با استقبال خوب رسانه‌های این کشور مواجه شده است. اردوی تیم‌ملی در ارمنستان درحالی مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته که رسانه‌های ارمنستانی هم با منتشر کردن عکس‌های تمرین تیم‌ملی در شهر ایروان، صفحه اول خود را به تیم‌ملی ایران پرداخته‌اند. تمرینات تیم‌ملی فوتبال کشورمان در آکادمی «آوان» که کمپ تیم‌های ملی ارمنستان است، برگزار می‌شود. آنچه بیشتر از هر چیزی مورد توجه رسانه‌های ارمنستانی قرار گرفته، حضور تیموریان در تیم‌ملی است. کاپیتان مسیحی تیم‌ملی با استقبال ویژه مردم ارمنستان روبه‌رو شد و برخورد گرمی هم با آنها داشت. رسانه‌های ارمنستان گزارش‌هایی اختصاصی درباره آندو منتشر و به این موضوع اشاره کرده‌اند که آندو اولین بازیکن مسیحی است که توانسته بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی ایران را به بازو ببندد.

استراحت برای لیگ برتری‌ها

تیم ملی ایران صبح پنجشنبه عازم ارمنستان شد تا اردوی ٩ روزه خود را بدون حضور لژیونرها در این کشور برگزار کند. اولین تمرین شاگردان کی روش هم عصر پنجشنبه در کمپ «آوان» برگزار شد. بازیکنان حاضر در اردو بعد از گرم کردن به چهار گروه تقسیم شدند. بازیکنانی که روز چهارشنبه در هفته هفتم لیگ برتر بازی کرده بودند تمرین سبک‌تری را پشت‌سر گذاشتند و بیشتر به ریکاوری مشغول شدند. ظاهراً کمپ تیم‌های ملی فوتبال ارمنستان امکانات خوبی دارد. این کمپ شامل هفت زمین تمرین فوتبال، یک زمین تنیس، یک زمین فوتسال، سالن بدنسازی و استخر است.

بازی تدارکاتی با تیم ضعیف آسیایی

کی‌روش باز هم بدون توجه به انتقادات کارشناسان، یک تیم ضعیف را برای برگزاری بازی تدارکاتی انتخاب کرده است. قرار است تیم‌ملی فوتبال ایران روز ١٩ آبان در شهر بانکوک دیدار دوستانه‌ای با تایلند برگزار کند. پس از این دیدار تیم‌ملی پنجمین بازی خود را در مرحله انتخابی جام‌جهانی فوتبال در مالزی مقابل سوریه برگزار می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج