۳۹۸۵۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی میلان برابر ساسولو در بازگشتی رویایی

میلان موفق شد در دیداری به یادماندنی و در حالیکه با دو گل عقب بود، در نهایت در برابر ساسولو با نتیجه ۳-۴ پیروز شود.

ورزش سه: میلان در شرایطی به مصاف ساسولو می رفت که هفته گذشته در فلورانس و در برابر فیورنتینا متوقف شده بود. روسونری ها بازی را بهتر آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه ۹ و روی حرکت زیبای بوناونتورا و با پاس دی شیلیو به گل برسند تا شاگردان مونتلا در همان ابتدای کار از حریف خود پیش افتند.
اما تنها یک دقیقه بعد و روی اشتباه ایگناسیو آباته، ساسولو به گل رسید و پولیتانو موفق شد در موقعیتی مناسب دروازه دوناروما را باز کند تا سن سیرو در سکوت کامل قرار بکیرد. بعد از دریافت گل، میلان باز هم تلاش کرد که بازی را در اختیار بگیرد اما در خلق موقعیت ناتوان بود. در دقیقه ۳۵ و روی ارسال دی شیلیو، کارلوس باکا در موقعیت خوبی قرار داشت اما ضربه او نیز راه به جایی نیافت. در اواخر نیمه اول، بوناونتورا می توانست گل دوم میلان را به ثمر برساند اما ضربه او در میانه راه به مانیانل برخورد کرد تا دروازه ساسولو برای دومین بار نشود و دو تیم با همان تساوی ۱-۱ به رختکن بروند.
پیروزی میلان برابر ساسولو در بازگشتی رویایی

اما نیمه دوم، دو تیم نمایشی طوفانی از خود ارائه دادند و گلهای زیادی رد و بدل شد. ابتدا ساسولو در دقایق ۵۴ و روی یک کرنر توسط آچربی، مدافع سابق میلان به گل رسید. دو دقیقه بعد، باز هم ساسولو بود که موفق شد گل سوم را توسط پیگرینی در سن سیرو به ثمر برساند.
بعد از این دو گل، شاگردان مونتلا سراسر حمله شدند و موفق شدند ابتدا در دقیقه ۶۸ و روی خطایی پنالتی که روی خود باکا انجام شد، توسط این مهاجم کلمبیایی اختلاف را به حداقل برساند. پنج دقیقه بعد و روی ارسال از روی نقطه کرنر، لوکاتلی که به عنوان یار جانشین به میدان آمد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.
پیروزی میلان برابر ساسولو در بازگشتی رویایی

اما این پایان طوفان شاگردان مونتلا نبود و در دقیقه ۷۷ و روی ارسال یک کرنر از سوی نیانگ، پالتا موفق شد چهارمین گل میلان را به ثمر برساند تا روسونری ها طی ده دقیقه، شکست ۱-۳ را با پیروزی ۳-۴ عوض کنند. در ادامه تلاش ساسولو برای بازگشت به بازی نتیجه نداد تا میلان در دیداری فراموش نشدنی با نتیجه ۳-۴ از سد حریف خود بگذرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج