adexo3
۳۹۹۸۴۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

کاظمیان: ازبکستان را بیش از حد بزرگ کردیم!

جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم ملی معتقد است که تیم ملی ایران توانایی‌های تکنیکی و تاکتیکی به مراتب بهتری نسبت به ازبکستان دارد.

ورزش‌سه: جواد کاظمیان بازیکن سابق تیم ملی ایران یکی از بازیکنانی است که سابقه گلزنی در مقابل ازبکستان را در کارنامه دارد. او اکنون در فکر گذراندن دوره های مربیگری فوتبال است و در روزهای سخت دوری از فوتبال خودش را با ورزش و فوتبال سرگرم می کند. با این بازیکن در مورد بازی ایران مقابل ازبکستان هم صحبت شدیم و از او خواستیم تا در مورد خاطرات خود از این دیدار و شرایط فنی این دیدار صحبت کند.

با مصاحبه با جواد کاظمیان همراه باشید.

در دو رده تجربه پیروزی بر ازبکستان دارم

دو بار در مقابل ازبکستان بازی کردم. بار اول در مقدماتی جام ملت های مالزی بود که در نیمه دوم به زمین آمدم، البته فکر می کردم که از ابتدا در ترکیب تیم قرار می گیرم. خدا را شکر بعد از اینکه در ابتدای نیمه دوم به زمین آمدم، فشار خوبی آوردیم و موفق شدیم در حالی که با یک گل عقب بودیم بازی را 2 بر 1 ببریم و یکی از گل ها را هم من زدم. بار دیگری که در مقابل ازبکستان بازی کردم در مسابقات مقدماتی المپیک بود که آقای مایلی کهن مربی بود و آن بازی را با نتیجه پر گل تمام کردیم.

ازبکستان را بیش از حد بزرگ کردیم

فکر می کنم تیم ما خیلی قوی تر از تیم ازبکستان است. ازبکستان را بیش از حد بزرگ کردیم. شاید تیم ازبکستان از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به تیم ما داشته باشد ولی تیم ما هم از لحاظ تاکتیک تیمی و هم از لحاظ تکنیک فردی شرایط بهتری دارد و فکر می کنم می توانیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

نیمی از راه صعود را طی کردیم

گروه بندی که اعلام شد نیمی از راه صعود را طی کردیم. در گروه دیگر سه تیم عربی وجود دارند. ما همیشه با عراق و عربستان مشکل داشتیم و تیم امارات هم آنقدر تیم بزرگی شده که ژاپن را در خانه اش شکست می دهد و بازیکنان خیلی خوبی دارد. دو تیم دیگر گروه هم ژاپن و استرالیا هستند که نیازی به صحبت در مورد قدرت آن ها نیست.

توانایی تیم ما بیشتر از ازبکستان است

گروه ما به مراتب راحت تر از گروه دیگر است. کره و ایران مدعیان اصلی گروه ما هستند. تیم ما باید به راحتی آب خوردن به مرحله بعدی برسد؛ درست است که تیم ازبکستان هم در این مدت قوی تر شده است ولی تیم ما توانایی بردن ازبکستان و صعود از گروهش را دارد. فکر می کنم با نتیجه 2 بر صفر ازبکستان را شکست می دهیم و اگر بتوانیم از این دو بازی 4 امتیاز بگیریم، نتیجه خوبی کسب کردیم.

لوبانف گلر تاپی نیست

لوبانف گلر خوبی است ولی گلر تاپی نیست. تاکتیک های گلری را بلد است ولی نقاط ضعف هم دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کلا عادت ایرانیاست که حریفاشونو غول میکنن تا اگه باختن بگن حریف خیلی قوی بود الان با مالدیو ومالزی هم بخوایم بازی کنیم جوری بزرگش میکنن که انگار قهرمان آسیا هستن

    • یاران

      ازبکستان تیم خوبی است، واین بازی تمرین خوبی با3امتیاز برای تیم فوتبال ایران،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج