۳۹۹۸۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صداقتی که آرزوهایت را بر باد می‌دهد

اول طرفدار فولاد هستم و بعد از آن طرفدار پرسپولیس. انشاالله دو، سه سال دیگر پرسپولیسی می‌شوم و دروازه‌بان اول این تیم هم خواهم شد.

آی‌اسپورت: «اول طرفدار فولاد هستم و بعد از آن طرفدار پرسپولیس. انشاالله دو، سه سال دیگر پرسپولیسی می‌شوم و دروازه‌بان اول این تیم هم خواهم شد. یکی از مهم‌ترین آرزوهای من حضور در این تیم پرطرفدار است». این جملات به خصوص در سال‌های اخیر بسیار آشنا است. زمانی بازیکنانی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، علیرضا بیرانوند، برادران محمدی و... در مصاحبه‌های خود از علاقه قلبی خود به یکی از دو تیم پرهوادار پایتخت سخن گفتند.اما دست زمان شرایط را به گونه‌ای پیش برد که آنها برخلاف علاقه خود برای پیشرفت در زندگی حرفه‌ای باید به تیم رقیب می‌پیوستند. موضوعی که به یک معضل بزرگ برای آنها تبدیل شد و دردسرهای زیادی برای‌شان ایجاد کرد. حال علی غلامزاده دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان که توانست همراه با این تیم نایب قهرمان آسیا شود همان اشتباه را تکرار کرد. بدون شک او حق دارد برای خود هدف گذاری کند و به دنبال آرزوهای خود باشد اما در فوتبال نیمه حرفه‌ای ایران بیان آرزوهای قلبی از آینده‌ای که هنوز از راه نرسیده می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد. شاید تنها چند سال دیگر شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که غلامزاده برای دیده شدن راهی جز پیوستن به استقلال نداشته باشد آن زمان مصاحبه امروزش می‌تواند به سد بزرگی برای او تبدیل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج