۴۰۰۵۵۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آرزوی ۲ ملی‌پوش نوجوان فوتبال برای بازی در اروپا

دو بازیکن هرمزگانی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با بیان اینکه در هیچ باشگاهی فعالیت ندارند، می‌گویند آرزو دارند روزی در اروپا بازی کنند.

خبرگزاری ایسنا: محمد قادری و محمدامین رضایی دو بازیکن هرمزگانی تیم ملی فوتبال کشورمان که علاوه بر کسب مقام نائب قهرمانی آسیا جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کردند. عضو ثابت تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران درباره آرزوهایش گفت: حضور در تیم‌های اروپایی و مسابقات جام باشگاه‌های اروپا از آرزوهای من در فوتبال است.

محمد قادری افزود: رقابت‌های سختی در مسابقات آسیایی سپری کردیم اما با تلاش بازیکنان و حمایت‌های کادر فنی توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم.

وی بابیان اینکه در این رقابت‌ها نشان دادیم که توانایی بازیکنان ایرانی بیش از این‌هاست، تصریح کرد: در دیدار نهایی با عراق با بدشانسی نتوانستیم در ضربات پنالتی موفق شویم و جام قهرمانی را به خانه بیاوریم.

قادری که در این مسابقات موفق به زدن دو گل شده بود، بهترین خاطره‌اش از این مسابقات را دیدار با تیم هند دانست و عنوان کرد: در این دیدار اگر یک گل کمتر به ثمر می‌رساندیم به‌عنوان تیم دوم صعود می‌کردیم اما با همت بازیکنان و تلاش کادر فنی در این بازی توانستیم تیم میزبان را با گل‌های مورد نیازمان شکست دهیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هیچ تیمی عضویت ندارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در فصل جاری یکی از تیم‌های سرشناس کشور یا استان بازی کنم.

قادری در پایان ابراز امیدواری کرد با اعتماد کادر فنی بتواند در قابت های جام جهانی فوتبال نوجوانان حضور یابد.

آرزوی 2 ملی‌پوش نوجوان فوتبال برای بازی در اروپا

هم‌چنین دیگر بازیکن هرمزگانی تیم ملی نوجوانان فوتبال ایران آرزویش را حضور در لیگ‌های اروپایی فوتبال به‌ ویژه اسپانیا دانست.

محمدامین رضایی افزود: رقابت‌های بسیار سخت و نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم و با وحدت و همدلی توانستیم موفقیت بزرگی را برای فوتبال ایران رقم بزنیم.

وی بابیان اینکه پیش از مسابقات کمتر کسی فکر می‌کرد بتوانیم به دیدار نهایی صعود کنیم، اظهار کرد: مرحله به مرحله بهتر شدیم و توانستیم خود را تا دیدار نهایی برسانیم.

رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر در هیچ تیم رسمی فعالیت ندارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم دریکی از تیم‌های رسمی فوتبال کشور حضور پیدا کنم.

وی که در این مسابقات در هیچ‌یک از دیدارها به زمین نرفت، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم در رقابت‌های جهانی حضور پیدا کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداقوت انشالآ که بری اسپانیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج