اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۱۳۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرتغال ۶-۰ آندورا؛ رونالدو با توپ پر برگشت

در دومین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم ملی پرتغال در خانه با نتیجه ۵-۰ که با درخشش کریستیانو رونالدو نیز همراه بود، حریف خود را در هم کوبید.

وبسایت نود: پرتغالی ها که در تابستان امسال قهرمان اروپا شدند، در نخستین بازی خود در گروه B مقابل سوئیس در غیاب رونالدو ۲-۰ مغلوب شدند اما حالا در دیدار دوم که در خانه به مصاف آندورا رفتند با ۴ گل کریستیانو رونالدو - که این روز ها تحت فشار شدیدی قرار داشت - و تک گل ژائو کانسلو از سد حریف خود عبور کردند.

دقیقه '۲ (۱-۰)(کریستیانو رونالدو): روی ارسال بلند توپ از سمت چپ، رونالدو داخل محوطه بدون یارگیری، با ضربه سر دروازه را باز کرد.

دقیقه '۴ (۲-۰)(کریستیانو رونالدو): کرنر ارسالی از سمت چپ، در شلوغی محوطه با دفع ناقص دروازه بان همراه شد که در برگشت رونالدو با شلیک پای چپ توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

دقیقه '۴۴ (۳-۰)(ژائو کانسلو): دفاع راست پیش تاخته پرتغالی ها روی پاس در عمق برناردو سیلوا در سمت راست محوطه، از زاویه ای کاملاً بسته به زیبایی توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه '۴۷ (۴-۰)(کریستیانو رونالدو): ستاره رئال مادرید هت‌تریک خود را کامل کرد؛ ارسال کوتاه و عالی گومز از سمت راست، با ضربه والی تماشایی رونالدو به سقف دروازه آندورا چسبید تا وی ۴۲ـمین هت‌تریک خود را کامل کند.

دقیقه '۶۲: جوردی روبیو، بازیکن تیم آندورا ۱۰ دقیقه بعد از دریافت کارت زرد اول، با کارت زرد دوم داور نیز مواجه شد و از بازی بیرون رفت.

دقیقه '۶۸ (۵-۰)(کریستیانو رونالدو): کاپیتان پرتغالی ها با توپ پر برگشته بود؛ ارسال بلند توپ از سمت راست به روی دروازه، در تیر دوم با ضربه سر ژوزه فونته مقابل پای رونالدو قرار گرفت تا وی با یک شوت پای چپ دیگر دروازه آندورا را برای پنجمین بار باز کند.

دقیقه '۷۱: مارک ربس با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا وضعیت آندورا وخیم تر شده و آنها بازی را با ۹ نفر ادامه دهند.

دقیقه '۸۶ (۶-۰)(برناردو سیلوا): ضربه ایستگاهی غافل گیر کننده کوارشما از داخل قوس محوطه، با دفع ناقص دروازه بان مقابل پای سیلوا قرار گرفت و او به راحتی توپ را وارد دروازه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج