۴۰۲۶۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گیگز: رویایم هدایت منچستریونایتد یا ولز است

رایان گیگز در صحبت‌هایی در مورد احتمال حضورش در عرضه مربیگری صحبت کرده است.

وبسایت نود: به نقل از دیلی میل، رایان گیگز در حاشیه مراسم یادبودی در شهر کاردیف، در مورد رویاهای مربیگری خود سخن گفته و عنوان کرده است که باافتخار مربی تیم ملی ولز یا منچستریونایتد خواهد شد. وی به خبرنگاران گفت:

هرکسی که برای تیم ملی کشورش به میدان رفته باشد و درعین‌حال به دنبال مربیگری نیز باشد، رویای هدایت تیم ملی کشورش را خواهد داشت. کاری که کریس (کولمن) در تیم ملی ولز انجام داده فوق‌العاده بوده است. آن‌ها در این زمان کوتاه به یک تیم بزرگ تبدیل شده اند. اما شاید در آینده این فرصت برای من پیش بیاید. با توجه به اینکه من برای منچستریونایتد و تیم ملی ولز بازی کردم، این دو، شغل رویایی من خواهند بود.
وی ادامه داد:

معتقدم شما باید اول شایستگی‌های خود را اثبات کنید و حتی احتمالا از لیگ‌های پایین‌تر شروع کنید. باید همه تلاش خود را به کار ببندید و اگر هم موفق نبودید، با آن کار خواهید آمد. من پس از ۲۵ سال حضور مداوم در فوتبال، تصمیم گرفتم یک سال استراحت کنم و به زندگی عادی بپردازم. پس از آن آماده خواهم بود که به مربیگری روی بیاورم.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا ممکن است روزی مربی لیورپول شود گفت:

نه! قطعا نه. بدون بی‌احترامی به باشگاه لیورپول، هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد. در این صورت من همه دوستانم را از دست می‌دهم! لیورپول تیمی است که همواره برای من بزرگ‌ترین رقیب، محسوب می‌شد. زمانی که من کودک بودم، آن‌ها باشگاهی موفق محسوب می‌شدند که همه به دنبال آن بودند. لیورپول باشگاهی فوق‌العاده است اما رقابت بین ما بزرگ‌تر از آن است که من بتوانم مربی این تیم باشم. من در سن ۷ سالگی از کاردیف به سالفورد آمدم. در این اتمسفر شما با تنفر از لیورپول رشد می‌کنید. مطمئنم استیون جرارد هم همین حرف را در مورد هدایت منچستریونایتد خواهد زد. من همیشه یک یونایتدی بوده‌ام. مادربزرگم علاقه خاصی به این تیم، بچه‌های بازبی و جرج بست داشت. او نیروی محرکه من برای حضور در این باشگاه بود.

گفتنی است پس رفتن لوئیز فن خال از منچستریونایتد، گیگز نیز جمع شیاطین سرخ جدا شد تا ژوزه مورینیو هدایت تیم را بر عهده بگیرد. پس از آن، گیگز در ماه‌های اخیر به هدایت باشگاه‌هایی نظیر استون ویلا، سوانسی و کاردیف نزدیک بوده و درعین‌حال به تیم ملی ولز هم لینک شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج