اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۰۳۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هارت: تابستان افتضاحی داشتم

دروزاه‌بان تیم ملی فوتبال انگلیس اعتراف کرد عملکرد ضعیف در یورو ۲۰۱۶ باعث شد تا اعتماد به نفس او بسیار کاهش پیدا کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از BBC اسپورت، جو هارت در یورو ۲۰۱۶ عملکرد ضعیفی از خود نشان داد و با گلی که برابر ایسلند دریافت کرد، عامل باخت و حذف انگلیس از این تورنمنت لقب گرفت.

هارت اعتراف کرد اشتباهاتی که در خلال یورو ۲۰۱۶ داشته، اعتماد به نفس او را خیلی پایین آورده است ولی او را بسیار مصمم کرده است تا به دنیا نشان دهد چه توانایی هایی دارد. او در این زمینه اظهار کرد: تابستان خیلی بدی داشتم. افتضاح بودم. از خودم راضی نیستم.

اشتباهاتی که در یورو ۲۰۱۶ داشتم خیلی اعتماد به نفس من را پایین آورد ولی اکنون خیلی مصمم هستم تا به دنیا نشان بدهم توانایی های بالایی دارم. دو گل خیلی بد در یورو ۲۰۱۶ دریافت کردم. نباید آن گل ها را می خوردم. عملکردی که در یورو داشتم باورنکردنی بود ولی اکنون که به آنها فکر می کنم، به خودم می گویم باید از این اشتباهات درس بگیرم.

هارت ادامه داد: فوتبال خیلی زود می گذرد. باید از اشتباهاتتان درس بگیرید. اگر بتوانم در فرم خیلی خوبی باشم، می توانم این اشتباهات را جبران کنم. باید هفته به هفته سعی کنم بهتر شوم و پیشرفت کنم.

انگلیس بعد از حذف از یورو ۲۰۱۶ در انتخابی جام جهانی در سه دیدار به میدان رفته است که توانسته هفت امتیاز از این بازی‌ها بگیرد. در تمام این دیدارها جو هارت دروازه بان انگلیس بود و توانست در هر سه بازی نیز کلین شیت کند. البته مصدومیت فریزر فورستر نیز در بازی کردن هارت بی‌تاثیر نبود. او اکنون با سه کلین شیت متوالی به نظر می‌رسد توانسته است جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند.

هارت در بازی انگلیس برابر اسلوونی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، یک دفع توپ خیلی خوب داشت که با تشویق همبازیان او در تیم ملی همراه شد. این دروازه‌بان از ابتدای فصل با جدایی از منچسترسیتی راهی تورینو در لیگ ایتالیا شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج