۴۰۴۵۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مدافعی که مورد علاقه منصوریان نیست

برای چندمین بار امین حاج محمدی از لیست ۱۸ نفره استقلال خط خورد و این تیم را در بازی با سیاه جامگان همراهی نخواهد کرد.

ایران ورزشی: برای چندمین بار امین حاج محمدی از لیست ۱۸ نفره استقلال خط خورد و این تیم را در بازی با سیاه جامگان همراهی نخواهد کرد. طی سال‌های اخیر شاید این برای نخستین بار باشد که استقلال به بازیکنی که بالای یک میلیارد برایش هزینه کرده کوچکترین بهایی نمی‌دهدو حتی از لیست ۱۸ نفره کنار می‌رود. همین مساله هم باعث شده تا اهالی فوتبال انگشت حیرت به دهان گرفته و از بابت هزینه میلیاردی که خرج این بازیکن شده متعجب باشند.
چند وقتی است که وزارت ورزش طی هشدارهایی به باشگاه استقلال از مدیران این باشگاه خواسته است که مبلغی از قرارداد بازیکنان این تیم را کم کنند. استقلال در فصل جاری طبق اعلام مبلغ قرارداد بازیکنان، گران‌ترین تیم لیگ برتر بوده است.
رقم‌های نجومی که بعضا مدیران قبلی این باشگاه برای بازیکنان این تیم در نظر گرفتند جای بحث و بررسی زیادی دارد. در صحبت‌های اخیر مسوولان هم گفته شد بازیکنی که در تیم سابقش ۱۵۰ میلیون گرفته حالا با قرارداد۹۰۰ میلیونی در کنار استقلالی‌ها قرار گرفته است و همین نکته اما و اگرهای لیست قرارداد‌های بازیکنان استقلال را بالا می‌برد. در میان تمام اشتباهاتی که در تصمیمات ابتدای فصل گرفته شده بیش از هر چیزی مبلغ قرارداد امین حاج محمدی باعث تعجب فوتبالی‌ها شده است. مدافعی که منصوریان حتی در لیست ۱۸ نفره خود از ابتدای فصل تاکنون یک جا برای او نگذاشته است و در صحبت‌هایش در مورد حاج محمدی می‌گوید تا زمانی که پالس مثبت از جانب او در تمرینات نگیرم نمی‌توانم او را به ترکیب نزدیک کنم. با این اوصاف نباید به منتقدان حق داد تا انگشت انتقاد را به طرف مدیرانی نشانه بروند که بدون هیچ گونه درایتی چنین قراردادهایی را می‌بندند؟

به احتمال زیاد و با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد حاج محمدی یکی از بازیکنانی باشد که نیم فصل با او خداحافظی می‌کنند اما در این میان پرداخت قرارداد میلیاردی او چه می‌شود؟ به نظر می‌رسد که مربیان استقلال می‌خواهند با این تصمیم‌ها کاری کنند که حاج‌محمدی خودش درخواست رضایتنامه کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پورسانتش به کی رسیده حالا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج