adexo3
۴۰۸۷۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بانوان سوئد ۷-۰ بانوان ایران؛ گل باران شدیم!

دیدار دوستانه تیم های ملی بانوان سوئد و ایران با برتری سوئدی ها به پایان رسید.

طرفداری: تیم های ملی بانوان ایران و سوئد امشب (جمعه) ساعت ۲۰:۱۵ به وقت محلی در ورزشگاه گوتنبرگ در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری هفت بر صفر سوئدی ها به پایان رسید.

شرح بازی

بازی از همان ابتدا با حملات شدید سوئدی ها آغاز شد و لارسون خیلی زود دروازه ایران را گشود. حملات سوئد ادامه یافت تا اینکه اریکسون و اولیویا گل های دوم و سوم را نیز وارد قفس توری ایران کردند. در ادامه اولیویا و اریکسون هر کدام ۲ دیگر نیز وارد دروازه ایران کردند.علی رغم دریافت ۷ گل، اما مهدیه مولایی، دروازه بان ایران مقاومت زیادی در برابر حملات پر تعداد سوئدی ها از خود نشان داد و اگر درخشش های او نبود، دروازه ایران برای دفعات بیشتری باز می شد.

در نیمه دوم سوئدی ها همان روندی را ادامه دادند که در نیمه اول داشتند و حملات خطرناکی را روی دروازه تیم ملی ایران طراحی کردند. در این نیمه برخلاف نیمه اول دروازه بان و خط دفاعی کشورمان عملکرد بهتری از خود نشان داده و اجازه گلزنی را به مهاجمان خطرناک سوئد ندادند.

بانوان سوئد 7-0 بانوان ایران؛ گل باران شدیم!

هر چه به میانه های نیمه دوم نزدیک تر می شدیم از شدت حملات تیم سوئد کاسته شده و بازی متعادل تر می شد و تیم ملی ایران نیز اندکی از لاک دفاعی بیرون آمده و حملاتی هرچند کم اثر را روی دروازه سوئد طراحی می کرد که حاصلی در پی نداشت و بازی با همان نتیجه ۷ بر ۰ به پایان رسید.

گفتنی است که سوئد یکی از قوی ترین تیم های بانوان دنیا را دارد. این تیم اخیرا در فینال المپیک ریو مغلوب تیم ملی آلمان شد و به مقام نایب قهرمانی رسید. آنها در رنکینگ فعلی دنیا تیم پنجم هستند و سابقه قهرمانی در اروپا را دارند. این تیم معمولا در جام جهانی جزو تیم هایی بوده که در جمع 4 تیم پایانی حضور داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نباید الان بازی میکردیم بدون آمادگی رفتیم و یه شکست خیلی بد خوردیم !! نباید احساسی کار کنیم !!

    • بدون نام

      شخصا معتقدم حیف است پولی خرح بانوان شود درحالی که بازدهی نخواهد داشت .واصولا اکثریت خانم ها هیچی ازورزش ........... وباید برن نخود وسبزی پاک کنن .

    • بدون نام

      لابد یادتون رفته که همین تیم ملی فوتسال بانوان بودن که رفتن و قهرمان آسیا شدن. (کسی که میگه نباید پولی خرج تیم بانوان باشه باید بهش که خیلی انسان بی سوادی هستی و واقعا جهان سومی بودنتو نشون دادی . همین شما هایین که نمیزارین مملکت پیشرفت کنه)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج