اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۲۲۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

یدالله اکبری:

لقب «پدر استقلال» تنها زیبنده منصورخان است

بازیکن سابق استقلال می‌گوید مرحوم پورحیدری اولین کسی بود که او را به تیم ملی دعوت کرده و به خاطر سابقه‌اش در استقلال تنها اوست که می‌توان "پدر استقلال" خطابش کرد.

خبرگزاری ایسنا: یدالله اکبری ضمن تسلیت درگذشت منصور پورحیدری، بیان‌ کرد: من حدود هشت سال در کنار منصورخان بودم و خبر درگذشت او برایم بسیار ناراحت کننده بود. ابتدا به خانواده‌اش و سپس به فوتبال دوستان این ضایعه را تسلیت می خگویم. منصورخان آدم بسیار با اخلاق و مهربانی بود و به شخصه خیلی چیزها از او یاد گرفتم. من صمیمیت زیادی با او داشتم و عنوان "پدر استقلال" تنها زیبنده اوست. خدا رحمتش کند. برای ما خیلی سخت است که او را دیگر در کنارمان نداریم.

بازیکن سابق استقلال ‌اضافه کرد: هیچ کس از حضور پورحیدری بدی ندید. همه شاگردانش را دوست داشت و با هیچ کس بد اخلاق نبود. برخی از مربیان شاید در کار و در فشار سنگین بازی بی اخلاق شوند و خاطره بدی از خود به جای بگذارند. از منصور خان جز خوبی چیزی ندیدم. نه تنها من ،‌ بلکه تمام اطرافیان، بازیکنان و مربیان او را به خاطر اخلاق مدار بودنش می‌ستایند.

اکبری همچنین با بیان این که در سال‌های حضورش در کنار پورحیدری خاطرات تلخ و شیرین بسیاری را تجربه کرده است به ایسنا، گفت‌: من سال‌های آخر فوتبالم را در پاس همدان در کنار منصورخان سپری کردم. من در پاس کاپیتان تیم بودم و به همین خاطر صمیمیت زیادی با پورحیدری داشتم. همچنین او اولین کسی بود که مرا به تیم‌ ‌ملی دعوت کرد و از همین روز همیشه برایم عزیز مانده ، به خاطر این که منصورخان آدم شوخ طبعی بود شوخی زیادی با او می کردیم. یادش بخر. او از مار خیلی می ترسید. در یکی از سفرهایمان به مشهد مار پلاستیکی خریدم و در زیر صندلی او در هواپیما گذاشت. آن روز خیلی خندیدیم و این خاطره را همیشه با هم مطرح می کردیم و می خندیدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط پرسپولیس

      خدایش بیامورزد واقعا پدر استقلال نه پدر فوتبال ایران بوده و هست انشاالله که خداوند به خانواده منصور خان صبر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج