adexo3
۴۱۹۲۷۳
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

نابغه‌ای به نام «لیونل مسی»

رسانه‌های جهان به تمجید از مهاجم آرژانتینی بارسلونا پس از درخشش در دیدار برابر سویا پرداختند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، لیونل مسی در دیدار سویا و بارسلونا یکشنبه شب درخشید و توانست یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. به همین خاطر رسانه‌های جهان به تمجید از او پرداختند.

روزنامه‌ اکیپ فرانسه با تیتر «مسی، این نابغه» نوشت: چه کسی مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهد؟ یک چیز واضح است. هنگامی که این دو بازیکن از فوتبال خداحافظی کنند، جای خالی‌شان احساس می‌شود. در سویا مهاجم آرژانتینی دوباره نبوغ خود را نشان داد. به خوبی با نیمار همکاری کرد و توانست به زیبایی گل تساوی را به ثمر برساند. علاوه بر گلزنی، پاس گل لویس سوارس نیز توسط او داده شد.


نابغه‌ای به نام «لیونل مسی»

روزنامه‌ اسپورت با تیتر «مسی پادشاه فوتبال است» از مهاجم آرژانتینی تمجید کرد و نوشت: یکی از سخت‌ترین و نزدیک‌ترین بازی‌ها فصل در سانچس پیسخوان برگزار شد. بارسلونا به سویا آمد تا بتواند نخستین تیمی باشد که در این فصل در این ورزشگاه به پیروزی دست پیدا می کند اما بارسلونا در این امر ناتوان به نظر می رسید تا اینکه مسی‌ ظاهر شد. ابتدا گل مساوی را به ثمر رساند و سپس پاس گل پیروزی را داد.


نابغه‌ای به نام «لیونل مسی»

«مسی و سوارس، غیرقابل کنترل» تیتر روزنامه‌ ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت بود. این روزنامه‌ نوشت: سه امتیاز مهم بازی با درخشش مسی برای بارسلونا به دست آمد. این پیروزی ابهام‌ها را درباره شکست هفته‌ گذشته آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برطرف کرد. سویا بازی درخشانی برابر رقیب بزرگش به نمایش گذاشت اما آبی‌ اناری‌ها به آن واکنش نشان دادند و با دو گلی که مسی در آن تاثیر گذار بود پیروز شدند.


نابغه‌ای به نام «لیونل مسی»
موندودپورتیوو تیتر زد: «مسی بارسلونا را در جبران نتیجه‌ رهبری کرد» روزنامه‌ کاتالانی در ادامه نوشت: گل نخست بارسا توسط مسی فراموش نشدنی بود. در حالی که نیمه نخست رو به پایان بود نیمار یک پاس خوب به مسی داد و مهاجم آرژانتینی پیش از پایان نیمه نخست بازی را به تساوی رساند و سپس پاس گل دوم را داد.
نابغه‌ای به نام «لیونل مسی»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن آراسته فرد

      مسی با این بازی نشان داد که کاملا لیاقت کسب توپ طلا را دارد و یک سر و گردن بالاتر از رونالدو و تمام فوتبالیست‌های جهان است.

    • مهدی

      اخه کدوم ادم فوتبال فهمی رونالدو رو بهتر میدونه؟
      مسی واقعا بی نظیره ، رونالدو هم خوبه ولی بیشتر گلزن خوبیه ولی مسی یه بازیکن کامله بازیکنی که میتونه نتیجه یه بازی رو عوض کنه رونالدو رو باید با سوارز مقایسه کرد که جفتشون تموم کننده خوبی هستن نه با مسی .
      مسی بی شک بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهانه ... تمام

    • ناظر

      رونالدو واقعا گلزن خوبیه اما اکثرا در برابر تیمهای ضعیف گل زیادی میزنه و امارش میره بالا در ضمن اینکه اندام مناسبتری نسبت به مسی داره و بیشتر مورد توجه رسانه ها و مردم قرار میگیره و اخلاقا هم بالا پایین بیشتربچی داره و رسانه ها روش زوم میکنن اما مسی یک استعداد ذاتی در فوتبال داره و هم گل میزنه هم پاسهای بی نظیر میده و هم دریبلهای فوق العاده میزنه بخاطر همین اصلا قابل مقایسه با رونالدو نیست ولی خب تبلیغات و رسانه ها به نفع رونالدو زیادن.

    • بدون نام

      واقعا هم همین طوره. مسی یک اسطوره تکرار نشدنیه رونالدو فقط یک بیریخت از خود راضیه.

    • رویا ساز

      هم رونالدو هم مسی بازیکنای عالی هستن و هر دوشون برای پیشرفت به هم احتیاج دارن چون باعث رقابت میشه اما خب ما مسی رو دوس داریم

    • بدون نام

      رونالدو خوبه ولی به اندازه مسی نست مسی تکرار نشودنیست

    • مسی

      فقط مسی

    • فرهمند

      سلام به همه دوستان عزیز فوتبال فهم پیشنهاد می کنم فرصت گرانبها ی خودش ونوصرفه مقایسه بین مسی و رونالدو نکنن چون مثل مقایسه روز و شبه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج